פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מטיפול במעיל נושא התלונה:
ארנרייך גל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני חודשיים מעיל מדגם 9713/505/800/05 בסניף פול אנד בר בקניון הזהב במחיר מלא של 550 ש"ח.
כשקניתי את המעיל אמרו לי שעל כל בעיה אני יכול לפנות אליהם.

לאחר שבועיים גיליתי שבצד המעיל ישנו תפר קרוע. בעיה יחסית קלה ובסיסית שניתן לתקן בכל מתפרה בעלות של עד 100 שקלים.

הגעתי לפני שבועיים לסניף פול אנד בר בגבעתיים וביקשתי שיתקנו את הבעיה. השארתי שם את המעיל ולאחר שבוע חזרו אלי ואמרו שהם לא מתקנים סוג כזה של בעיות ושאם אני רוצה אני יכול לקבל את הכסף חזרה או לבחור מעיל אחר.

התקשרתי לשירות לקוחות והסברתי כי אני מאוד אוהב את המעיל. זהו המעיל הראשון שקניתי אחרי 10 שנים בערך שלא קניתי מעיל. ביקשתי לפחות לקבל פיצוי כלשהו, שובר קנייה לפעם הבאה, משהו. כדי שאני לא ארגיש פראייר שתיקנתי את המעיל על חשבוני.
לצערי סימה, נציגת שירות לקוחות, אמרה שלא ניתן לעשות דבר בנושא.

אני מאוד מאוכזב, זו הפעם הראשונה שקניתי משהו בפול אנד בר וכנראה גם הפעם האחרונה.
מטופש ומצחיק שמוכנים להחזיר לי מחיר מלא (550 ש"ח) על מעיל שעולה היום 80 ש"ח בלבד (כמובן שאין אותו כבר במלאי במידה שלי) בחנויות.

אז כל הכבוד על הנכונות להחזיר לי את הכסף, אך אני עדיין מאוכזב.

תודה,
גל ארנרייך.
אכזבה מחווית קנייה סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
מוקד שרות לקוחות קבוצת שם ותפקיד:

שלום רב,

יצרנו קשר עם מר ארנרייך ופנייתו טופלה ע"י מוקד שירות הלקוחות בהתאם לנהלי הרשת.

בברכה,
שירות לקוחות קבוצת ZARA

תגובה:
מענה ללקוחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה