פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות בחנות. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני באתי היום ב02/06 לחנות במתחם רביבו באשדוד, כדי להחליף מתנה שקיבלתי ב30, לא היה עליה תווית והיא הייתה פגומה, היו 2 מקומות בו היא הייתה פרומה, רואים לפי השמלה שהיא לא נלבשה וגם לפי הריח רואים שהיא חדשה, הבאתי אותה למוכרת כאשר היא נתנה לי תירוץ שהשמלה לא נרכשה בסניף הזה והיא נרכשה בסימול לכן הם לא יכולים לתת לי זיכוי עליה ועלי ללכת לשם, מה שנשמע לי כמו שקר מההתחלה, לאחר מכן הלכתי לסניף בקניון סימול ושם הרשת נפלה ובעקבות זאת לא יכלו לזכות אותי על הפריט וגם אמרו לי שבעצם שיקרו לי בסניף של מתחם רביבו ויכלו לזכות אותי על השמלה אבל משום מה הם בחרו שלא והם העדיפו שאני אסתובב כמו פריזבי ואבזבז את הזמן שלי שכנראה לא יקר ואין לי תוכניות, רק כדי שהחנות לא תוציא זיכוי וירד לה מהמכירות של אותו היום בקופה, זה ממש הכעיס אותי שאחרי כל הסיבוב לחינם יצאתי מבלי שקיבלתי את מה שבאתי לעשות באותו היום וגם בזבזתי זמן כשהם יכלו לחסוך זאת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה