פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מדף שונה ממחיר עלות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים לערך רכשתי חגורה בקניון גבעתיים, מחיר החגור היה 49 ש"ח בפועל המחיר עלה כ69 ש"ח.

רכשתי בכל זאת את החגורה כי ממש אהבתי אותה.
המוכרת טענה שיש טעות.

לאחר כמה ימים סיפרתי לחבר שלי, והוא ציין בפניי שקיים חוק המחייב למכור את המוצר במחיר שבו הוצג.

לידעתכם חברת ניו פארם נקנסה בכ-100 אלף שקלים בגלל הטעייה דומה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על ההפרש ופיצוי פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה