פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי ביותר!!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב, שמי שיר וביצעתי ב20/7/12 יום שישי, עסקה בפול אנד בר סניף ראשון לציון על סך 240 ש"ח, חלק מהעסקה כוללת חולצה מאוד מעניינת. באותו יום לקחתי חולצה מערימת חולצות אשר במבצע של 89.90 ש"ח, לקחתי אותה מבלי למדוד (פרט שחשוב לציין), שילמתי והלכתי. ביום ראשון כאשר החולצה עוד בשקית החלטתי ללבוש אותה ולפתע מתגלה בגב החולצה חור קטן. מכיוון שאני עובדת המון שעות במהלך השבוע לא היה לי זמן ללכת לסניף הקרוב לביתי להחליף את החולצה, סניף מודיעין, אז הלכתי ביום חמישי בערב. העלתי את הבעיה מול המוכרת ושאלתי אם אני רשאית לבחור פריט אחר ונעניתי שזה לא עובד ככה, היא מילאה טופס, השאירה את החולצה אצלה ואמרה לי שתוך 14 יום חוזרים אליי, היא הסבירה לי שיש מחלקה שמטפלת בפגמים של בגדים מהחברה שבודקת איך הפגמים הגיעו לבגד - מהחברה או מהלקוח. ואני שואלת את עצמי: אילו מיקרוסקופים וזכוכית מגדלת יש במחלקה הזו??? חיכיתי. עד אתמול. רציתי לראות היכן הפנייה שלי עומדת ומה קורה עם החולצה כי החולצה הזו בעצם לא אצלי. התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של פול אנד בר, לא זוכרת מה שם הנציגה שענתה לי, סיפרתי לה את הסיפור וציינתי בפנייה שאני לקוחה לא מרוצה, אך זה הדבר שמסרה לי "לפי מספר הטלפון שלך אני רואה שהתקבלה תשובה שלילית מהמחלקה. אני רואה גם את התמונות לפניי", רציתי להבין מה זה אומר במדויק "שלילית" היא מסרה לי "החור בחולצה הוא לא מאיתנו, לא ככה יוצאים הבגדים מהחברה שלנו". באותו רגע לא כל כך שמעתי מה היא אמרה מרוב כעס ועצבים. רציתי מיד אחראי (אני לא אוהבת "לאיים" בבקשת אחראי אך הרגשתי שאין לי פה מוצא) היא אמרה שהיא יכולה להביא לי מייל ומספר פקס לאחראית לירון...אם זה עובד ככה הסכמתי. ב10/8/12 יורד מכרטיס האשראי שלי סכום של 89.90 ש" ח שאני בעצם לא נהנית מהמוצר. אני רוצה לציין לשבח את סניף ZARA מודיעין שלפני מספר חודשים פניתי אליהם עם מוצר שנהיו לו חורים מהכביסות, מיד הגיעה אליי אחראית, איתרנו את הקבלה במחשבים (עברו מספר חודשים די רב ממועד הקנייה עד למועד הפנייה שלי אליהם), ובלי שום בעיה האחראית שם אמרה לי לחפש פריט בשווי המוצר הפגום. זה נקרה שירות WOW! אם ככה זה עובד בZARA למה לא גם בפול אנד בר? זה אותה קבוצה בעצם!

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה