|
|
|
|
|
|
שרות לקוי ויחס משפיל - זיכוי בגין הפרש במחיר |
נושא התלונה: |
שבת 15 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/9/12 רכשתי ג'קט בחנות פול אנד בר בקניון גבעתיים, לאחר כמה ימים כאשר הוצאתי את הג'קט מהשקית ( קניתי בגד לחג) ראיתי כי המחיר שעל התווית אינו תואם למחיר ששולם בחשבונית. 129 לעומת 159 ששולם. ( על התווית המקורית של הבגד היתה מדבקה של המחיר 129 ש"ח) בתאריך 15/9/12 חזרתי לחנות עם הבגד ועם החשבונית ניגשתי למוכר והסברתי לו את הבעיה, הוא קרא לאחראית משמרת בשם מיכל , היא ניגשה אלי ומיד אמרה שזה בעייתי ולא ניתן לבצע שום דבר, כי " מאיפה היא יכולה להאמין לי שלא הדבקתי מדבקה אחרת של המחיר על המוצר.ולמה לא שמתי לב לזה במעמד הקניה". הסברתי לה שלקחתי את המוצר מהמדף מבלי למדוד ומיהרתי לשלם אפילו לא בדקתי מה רשום על התווית. היא שבה וטענה כי " אולי ניגשתי לחנות אחרת ולקחתי את המדבקה והחלטתי להדביק על המוצר" מאיפה היא יכולה להאמין שלא רימיתי אותה. שבתי וטענתי כי לא נראה לי שצריך לרמות או להגזים בשביל 30 שקלים. ולא שמתי לב למחיר כשקניתי כי ידעתי מה אני רוצה והלכתי לשלם. היא המשיכה להתווכח כי היא לא יכולה לעשות כלום ואין אפשרות לעזור לי ושזאת בעיה שלי שלא הבחנתי בהפרש המחירים. כמו כן היא עוד טוענת שאולי בכלל לא קניתי את זה בגבעתיים ( על אף שהיתה לי חשבונית של פול אנד בר גבעתיים) שאלתי שוב אם היא יכולה לזכות אותי בהפרש והיא טענה שלא. אם לא הייתי ממהרת באותו רגע הייתי מבטלת את הקניה שעשיתי ( קניתי ג'קט וחולצה סך הקניה הייתה 280 ש"ח). כלקוחה ותיקה ונאמנה של רשת זארה ופול אנד בר נדהמתי מהתגובה ומהשירות של המוכרת באותו רגע. לא ציפיתי מחברה כזו להתנהג ככה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזר בגובה ההפרש של המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פול אנד בר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|