פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במוצ"ש 2.3.2013 ערכתי קניה לא קטנה בחנות בקרית אונו. בין השאר קניתי חגורה לבן שלי. בחנות לא שמתי לב שאני צריכה חורים נוספים. חזרתי לחנות ביום חמישי 7.3.2013 בשעה 17:30 וביקשתי שיעשו חורים. אחראי המשמרת/קופה בחוסר סבלנות אמר לי שאהמכונה נשברה, ולכי לחנות אחרת. הסברתי לו שקניתי פה, ולא נעים להיכנס לחנות הסמוכה שהיא רנואר., והוא כעובד יכול לעשות זאת. נענית שאין מה לעשות, לכי את. כל היחס שלו היה חסר שבלנות הוא אפילו לא התקרב אלי ולא שאל איך הוא יכול לעזור. אני בטוח שאם זה היה נערך במעמד הקניה, היחס היה שונה ואם לא הייתי מבטלת את הקניה. שרות גם לאחר הקניה הוא חשוב.
לא יודעת , כרגע אני מחפשת מכונה ולא בא לי לבזבז זמן נוסף פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה