|
|
|
|
|
|
זמן המתנה ארןך מענה לקויי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף קניון איילון רג |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
היום בסיום קנייתי מכנסים בסניף בקניון רג חיכיתי כ25 דקות לתורי בקופת התשלון. לפנייתי לתהל אחראית משמרת נענתי כי לא יתכן שזה זמן ההמתנה ,הייתי יודעת.. לא היא לא שמה לב כי כל העת עסקה בדברים אחרים ונקראה לעזור בבעיה בקופה . ולאחר מכן ציינה בפניי כי אני כלקוחה!!! הייתי צריכה לבקש ממנה! לפתוח עוד קופה.
תשובה לא הולמת ובטח לא לאחראית משמרת.
לציין כי זמן ההמתנה בדרכ בסניף זה ארוך זאת בהשוואה לסניף בפת למשל. אני אם ל3 מתבגרים שקונים רבות בחנותכם ורצויי לשקול שיפור בענין זה.
בברכה יעל
|
|
|
|
|
|
|
|
פול אנד בר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|