פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב למתן החזר כספי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-13.3 רכשתי מכנסי טיץ-ג'ינס. לאחר 3 ימים כשלבשתי את המכנס לפני יציאה מהבית, הרגשתי גירוי בעור. מיד הורדתי את המכנס וגיליתי שהבד הפנימי עשוי מסיבים סינטטיים מחוספסים ולא נעימים. למחרת בבוקר התיצבתי בחנות בשעת הפתיחה ובקשתי להחזיר את המכנס ולקבל החזר כספי. הסתבר שע"פ החוק איחרתי ביום אחד ( אפשר עד 3 ימים, ובאמצע היה חג השבועות), כלומר אם הייתי מגיעה יום לפני בערב הייתי מקבלת החזר, ומכיון שהגעתי בבוקר למחרת אינני זכאית להחזר כספי. אני חושבת ששירות הלקוחות של החברה התנהגה איתי באופן מאד נוקשה ולא באה לקראתי ולא התחשבה בפרטי המקרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה