פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"פול אנד בר" מזלזלת בלקוחותיי... נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוטשילד 45 ראשון לציון כתובת:
(לא לטיפול שני גל) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי לחברת פול אנד בר לגבי קניית חולצה פגומה ב11-4-06 .
להזכירכם קניתי חולצה ב179 בפול אנד בר ראשון לציון. החולצה הייתה קרועה ליד הכפתורים התחתונים. אחרי שעתיים חזרתי לחנות להחליף את החולצה.
המנהלת סירבה בתוקף להחליף חולצה. חולצה שלא לבשתי כלל להזכירכם.
לאחר חודש ושבוע שנתתי את החולצה לחנות שיבדקו בשרות לקוחות.....
יודעים מה התשובה......? יודעים מה קרה לחולצה.....? אל תצחקו...
החולצה חזרה קרועה----------הם לא היו מוכנים לתקן אותה בכלל----------

אני פונה לגברת שני גל....מנהלת שרות הלקוחות...
כתשובה למכתבך......את ממש לא יודעת לנהל שרות לקוחות !!!
את בכלל לא יודעת מה זה שרות לקוחות !!!!

לאחר שקיבלתי את החולצה התקשרתי מספר פעמיים לשרות לקוחות שלכם,
שאותו בכלל אי אפשר להשיג ,רק להשאיר הודעה שתחזרו.
השארתי הודעה וכמובן ששבוע עבר ולא חוזרים......לא פלא שגם בטלפון אתם על הפנים...אז בטוח שהזכיין שלכם בקניון אותו דבר.

אני מאוד נפגעתי מהעניין שלא תיקנתם ולא החלפתם את החולצה.
כתבת במכתבך: "מבדיקת החולצה עולה כי היא נפגמה מגורם חיצוני,במהלך השימוש".
החולצה חדשה לגמרי לא לבשתי אותה,היא עם הטיקט עליה.וחוץ מזה גורם חיצוני מהו? אין אחריות למוצר? בתור מנהלת שרות את עשית נזק לחברה, קודם כל הפסדת לקוח לתמיד,שנית הפסדת את כל החברים שלי שקונים אצלכם,כי ככה זה בשיווק,לקוח לא מרוצה מעביר הלאה. וכל זה בשביל לא להחליף חולצה. כמו כן ידוע לי שאת הסתמכת רק על חוות דעת מנהלת החנות. כי נאמר לי שם מאחד העובדים.
כספי סוג הנזק :
שום פיצוי לא יפצה על הזלזול שלכם. פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:

הנדון : תלונה 9504 מאתר Tlona.co.il

שלום רב,

אני מודה למר חדוות על פנייתו.

חברות ZARA / Pull and Bear מעניקות ללקוחותיהן חווית קניה מהנה, קולקציה מובילה ואיכותית במחירים אטרקטיביים.

במסגרת האמור לעיל, ובהקשר לפניית מר חדוות, להלן התייחסותי:

הפריט הנדון נרכש בתאריך 12.04.06, בחנות Pull and Bear ראשון לציון. בתאריך 18.04.06, הגיע מר חדוות לסניף עם הפריט, בטענה שנרכש כשהוא קרוע. מנהלת הסניף, אשר טיפלה בלקוח ביום הרכישה (ואף ארזה באופן אישי את החולצה תוך כיפתורה המלא!) הסבירה למר חדוות כי לא נוכל לקבל חזרה את הפריט הקרוע, מאחר ולא נרכש כך.

מר חדוות סירב לקבל את תשובתה, ולכן הפריט נשלח לשירות לקוחות בתאריך 19.04.06. לאחר בדיקת המקרה אל מול מנהלת הסניף, נשלח בתאריך 01.05.06 מכתב למר חדוות המסביר מדוע אין אנו יכולים לאפשר החלפת החולצה.

מעבר לכך, לצערי, במערכת שירות הלקוחות הממוחשבת של החברה לא נמצא כל תיעוד לפנייתו הטלפונית של הלקוח.

בהמשך לאמור לעיל, ולאחר בדיקה שנערכה בעניין, אני מוצאת לנכון להתנצל בפני מר חדוות, באם נגרמה לו אי נעימות, אך לא אוכל לאפשר החלפת הפריט.


בברכה,
שני גל
מנהלת שירות לקוחות
תגובה:
לאחר בדיקה שנערכה בעניין, אני מוצאת לנכון להתנצל בפני מר חדוות, באם נגרמה לו אי נעימות, אך לא אוכל לאפשר החלפת הפריט. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה