פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למנהלי "פול אנד בר": מנהלת שירות הלקוחות שלכם משקרת. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רוטשילד 45 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
לגברת שני מנהלת שירות הלקוחות.
יפה מאוד על תשובתך המנוסחת להפליא שבא את מתארת את השרות המעולה שלכם לכל לקוח.

אני את החולצה קניתי ב 11/4/06 ולא בתאריך אחר כמו שציינת.
לפני שאת כותבת לפחות תדעי את הפרטים.
דבר שני,אתם בשרות לקוחות הפניתם אותי לחנות כדי לשלוח את החולצה לבדיקה.

דבר שלישי,אני חושב ליש לך הרושם שאני קרעתי את החוצה.
יעלה על הדעת שאני יקנה חולצה לחג ב 179 ש"ח ואחרי שעה יחזור איתה קרועה.
למה לא יכול לעלות על הדבר שמנהלת החנות לא שמה לב???
מה,היא רובוט,היא לא יכולה לטעות???
הכי קל להאשים.... ולהגיד: זה לא אנחנו.

עוד שקר שלך.......אני חזרתי לחנות באותו היום לאחר שעתיים. ולא כמו שציינת באתר זה שהגעתי לחנות ב 18 לחודש. לאחר שעתיים מנהלת החנות אמרה שהיא לא יכולה לעשות כלום.

תלונה זו לא אמורה להגיע אלייך אלה לאחראים שלך.
בכלל לא בדקת את התלונה והפרטים שמסרת לא נכונים כלל,את ממש משקרת
יש לי חשבונית על תאריך 11-04-06 והוכחות.

שרות לקוחות זה ממש לא בישבילך.
וחברת פול אנד בר משלמת על זה מחיר כבד ,אני בטוח.

אני מבין שאת בכלל לא מעונינת להחליף חולצה שנרכשה פגומה.
אני יפנה לגורמים אחרים שיטפלו בבעיה.

ולמנהלי פול אנד בר: בבקשה תפקחו עיניים לגבי מנהלת שרות הלקוחות שלכם.הנלחמת בלקוחותיכם.....שמשקרת באתר...ויש לי הוכחות.....
ככה לא משרתים לקוחות.
ככה מגרשים לקוחות.

אני חושב שאת צריכה להיות "מנהלת גירוש לקוחות" גברת שני גל.

אני לא צריך שתעשי לי שום טובה שתחליפי לי את החולצה.
שאני קונה חולצה קרועה אני :"דורש " חולצה חדשה במקום.
ואם זה לא חשוב לך או לזארה או פול אנד בר.
יש עוד דרכים חוץ מהאתר הזה.
את החשיפה והשם הרע שיוצא לכם מזה אתם סופגים.ואתם נפגעים.
אני לא יתן שעוד לקוחות שלכם יפגעו ממכם.
שאתם מוכרים חולצות קרועות,ואז בודקים ואומרים שאתם בסדר והלקוח טועה.
את עושה טעות של א.ב של שיווק. הלקוח הוא זה משרת אותך.
ללא לקוחות לא היית מתפרנסת.
ודווקא את שנלחמת בלקוחות ומשקת בכתב באתר בלי לדעת את העובדות.

אני התקשרתי לפחות 15 פעמים לשרות לקוחות והפילו חזרו אליי,ולכם אין רישומים.......את חושבת שאני מטומטם.
ולא רק ב 19/4/06 קיבלתי את החולצה אם אמרת שב1/04/06 הייתה תשובה.
ב 16/05/06 הייתי החנות ואמרו שהחולצה לא אצלהם.

כמה שקרים את יכולה למסור פה?
אני ממש לא מאמין אך מעסיקים אותך שם? בטוח שאני יפעל לגבייך.

עלבון סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
הנהלת חברות ZARA / PUL שם ותפקיד:
שלום רב,

לאור האופן בו בחר מר חדוות לנסח את תגובתו, אין אנו מעוניינים להגיב בשנית.
לאחר פנייתו הראשונה של מר חדוות, הנושא נבדק לעומקו מול כל הגורמים הרלוונטיים, הטיפול במקרה היה מעל ומעבר, והנושא סגור.

הנהלת חברות ZARA / PULL AND BEAR


תגובה:
לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה