שני גל מנהלת שירות לקו |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
כחברה הרואה במתן שירות ערך עליון, חשוב לנו לתת את השירות הטוב ביותר ואנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי להבטיח ללקוחותינו שירות מקצועי , יעיל ואיכותי.
הגב' יניב פנתה אלינו לראשונה באמצעות פקס ביום א' ה- 25.06.06. כמענה לפנייתה , יצרנו עימה קשר בבוקר יום ג' ה- 27.06.06.
בהמשך לבקשתה לאיתור סנדל מדגם מסויים, ועל אף העובדה שלא היה ברשותה את קוד הפריט המבוקש (נתון חיוני לאיתור הפריט), ניסינו לאתר בעבורה את הקוד הרצוי ובהתאם את הסנדל.
לצערנו, לאחר איתור הקוד, נוכחנו כי הדגם הינו דגם מבוקש מאוד ולא נשאר במלאי. יצרנו קשר עם הגב' יניב ומסרנו לה כי הפריט אזל, אך נשמח לעמוד לרשותה בעתיד במידה ותזדקק לשירות נוסף.
בברכה,
שני גל
מנהלת שירות לקוחות
|
תגובה: |
מתן השירות הרצוי |
פתרון: |
|
|