פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מזעזע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
כולם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מנסה כבר למעלה מ4 ימים לנסות להשיג סנדל מסוים שחברתי קנתה בסניף של זארה.
את שירות הלקוחות שלכם אי אפשר להשיג כל היום ושלחתי פקס ולא חזרו אליי בכלל.
לגבי החנוניות - אתמול יום שבת אנו לי לטלפון ואמרו לי לצלצל עוד 10 דק' כי החנות סגורה אז למה אתם עונים ללקוחות לטלפון?
כמו כן מאתמול בכל פעם שאני מצלצלת לסניף מסוים יותר מאחד עונים לי כי אין מספיק כ"א ואין בירורים. אני שואלת את עצמי מתי כן יש בירורים?
אשמח לקבל תשובה למה ברשת כזו גדולה ובינלאומית שירות הלקוחות כזה גרוע!!!
לחזור אליי שאוכל לברר על הסנדל בהקדם פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
שלום רב,

כחברה הרואה במתן שירות ערך עליון, חשוב לנו לתת את השירות הטוב ביותר ואנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי להבטיח ללקוחותינו שירות מקצועי , יעיל ואיכותי.

הגב' יניב פנתה אלינו לראשונה באמצעות פקס ביום א' ה- 25.06.06. כמענה לפנייתה , יצרנו עימה קשר בבוקר יום ג' ה- 27.06.06.

בהמשך לבקשתה לאיתור סנדל מדגם מסויים, ועל אף העובדה שלא היה ברשותה את קוד הפריט המבוקש (נתון חיוני לאיתור הפריט), ניסינו לאתר בעבורה את הקוד הרצוי ובהתאם את הסנדל.

לצערנו, לאחר איתור הקוד, נוכחנו כי הדגם הינו דגם מבוקש מאוד ולא נשאר במלאי. יצרנו קשר עם הגב' יניב ומסרנו לה כי הפריט אזל, אך נשמח לעמוד לרשותה בעתיד במידה ותזדקק לשירות נוסף.

בברכה,

שני גל
מנהלת שירות לקוחות

תגובה:
מתן השירות הרצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה