פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים, שלוש קניתי בזארה זוג נעליים. זו לא פנייתי הראשונה לחברה בנידון, אולם אז לא הכרתי את האתר "תלונה".
לאחר שהתהלכתי עם הנעליים בחנות הלוך ושוב, שילמתי עליהם את מיטב כספי - 300 ש"ח. בפעם הראשונה שנעלתי אותן למשך היום, חשבתי שמישהו חותך את רגלי עם סכינים, אבל החלטתי לתת להן עוד הזדמנות, אך רגלי הכואבות דיברו שוב בעד עצמן ונאלצתי באמצע היום לקנות כפכפים - רק כדי לא להמשיך וללכת איתן!!! שבתי לחנות ולאחר שחיכיתי כחצי שעה (זה זכור לי במיוחד) שהמנהלת תתפנה, והראתי לה את הפצעים כמעט זבי הדם שעל רגלי, נאמר לי שלא ניתן להחליפן כי נעלתי אותן בחוץ.
הנעליים שוכבות אצלי בארון (כואב לי הלב לזרוק אותן כי נעלתי אותן רק שלוש פעמים והן עלו לי הרבה כסף). אני חייבת לציין שעד אז הייתי לקוחה קבועה של הרשת, אבל מאז ירד לי החשק...


כספי סוג הנזק :
השבת הכסף/זיכוי ויעול מדיניות ההחלפה פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לגב' חזנוב על פנייתה.

כחברה הרואה במתן שירות איכותי ערך עליון, חשוב לנו לתת לך את השירות הטוב ביותר ואנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי להבטיח לך שירות מקצועי, יעיל ואיכותי.

ככלל, הפריטים הנמכרים בחנויותינו עוברים ביקורת איכות קפדנית טרם עזיבתם את המפעל. אנו מזמינים את הלקוח למדוד את הפריטים במהלך הקניה ולבחון את התאמתם לצרכיו ואת תקינותם. אם נאסף מידע על פריטים שאינם עומדים ברמת האיכות שלנו, הם מוצאים מהקולקציה.

בהקשר לפניית הגב' חזנוב, אין ביכולתי להגיב על מקרה שאירע לפני כ-3 שנים, ולא ידוע לי אופן הטיפול בו.

אשמח לסייע בעתיד בפניות רלוונטיות.

כחברות המובילות את תחום האופנה בישראל – תמשכנה ZARA / Pull and Bear להשקיע משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיהן שירות איכותי ומקצועי לצד קולקציה מובילה במחירים אטרקטיביים.
תגובה:
פניות רלוונטיות יטופלו במלוא תשומת הלב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה