|
|
|
|
|
|
ערעור על החלטת שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
בלמס אודליה |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
גראנד קניון באר שבע |
כתובת: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כלקוחה של חברת ZARA ביום רבעי בתאריך 13/08 ניכנסתי לחנות ניגשה אליי עובדת ממש שרותית וחמודה וניסתה למצוא לי בגד לאחר הרבה נסיונות הייתי ממש מיואשת עד שהסכמתי להיתפשר מאחר ואני אחרי לידה השמלה הייתה ממש לא נוחה אמרתי לעובדת שהשמלה קצת לוחצת ולא ממש נוחה למרות שהיא ממש מחמיאה העובדת אמרה לי ואני מצותת:"תילבשי את השמלה בבית בזמן שאת מיתארגנת במידה והיא עדיין לא תיתרחב תחזירי " ואכן זה מה שעשיתי לא יצאתי עם השמלה לא הצלחתי אני עם תינוקת אי אפשר להיתנהל עם שלה שאת בקושי נושמת ולא השמלה ממש לא שינתה צורה (כלומר היתרחבה כמו בדים אחרים שכן ליפעמים כדי לקחת מידה קטנה בטחתי במוכרת לא חשבתי ולו לרגע שהחזרתי את השמלה אני אקבל מיכתב משרות לקוחות שלהם שאין הם רואים לנכון להחזיר את השמלה אני לקוחה כבר שנים ב-ZARA ובחיים לא קרה שהייתי צריכה לפנות לשרות לקוחות שלהם אני ממש פגועה ומאוכזבת את השמלה אינני מיתכוונת ללכת לקחת מהחנות מקווה שימצא לקח פיתרון בהקדם מרגישה נשניפגתי גם כספית וגם אישית
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|