פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן זיכוי על מוצר פגום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי אמי רכשה תיק בסניף זארה באילת, וכעבור 3 חודשים נקרע התיק.
הגעתי לסניף זארה בקניון הנגב בבאר שבע והחזרתי את התיק, מנהלת המשמרת אמרה לי שניתן לתקן את המוצר ושלחה אותו לתיקון. כעבור חודש ניגשתי לחנות ובדקתי מה קורה עם התיק, מפני שלא התקשרו להודיע לי מה קורה עם התיקון, התיק היה בחנות ואף אחד לא טרח להתקשר להודיע לי.
לקחתי את התיק חזרה. כעבור חודש שוב נקרע התיק הפעם מצבו היה גרוע יותר מהפעם הראשונה.
שוב ניגשתי לסניף זארה בקניון הנגב בבאר שבע, מנהלת משמרת בשם הודיה אמרה לי שאני יכולה לקחת משהו אחר במקום התיק. לא היה לי זמן לחפש משהו חדש, ובנוסף התיק לא שייך לי הוא שייך לאמי כך שלא רציתי לקחת משהו אחר במקומה. הודיה התעקשה שאני אקח משהו ויהיו לי 30 ימי החלפה. הסברתי לה שאמי לא צריכה להיות מוגבלת ב30 יום, אין סניף זארה באזורנו (דימונה) שאנחנו יכולים לגשת מתי שנרצה, אך הודיה התעקשה שלא לתת לי זיכוי. לאחר מכן היתלחששה עם הקופאית ואמרה לה שאינה רוצה מינוס בקופה. ביקשתי ממנה שתשלח את התיק לשירות לקוחות ותציין שאני דורשת זיכוי ולא החלפה, היא לא ציינה זאת.
שירות הלקוחות של זארה, מניסיון רב עימם, לא מתקשרים כשיש תשובה הם פשוט שולחים את התשובה לחנות ומצפים שאנחנו נזכור שאנחנו צריכים להגיע לחנות ולבדוק אם יש תשובה, דבר אשר מטרטר אותנו מכיוון ואיננו גרים קרוב לסניף זארה. אני רוצה שיזכו אותי כמה שיותר מהר ושלא יטרטרו אותי או יתעלמו ממני כמו שהם רגילים לעשות. אינני רוצה החלפה, אני רוצה זיכוי שאמי תוכל ליסוע בזמנה הפנוי ולבחור לעצמה משהו מהחנות ללא הגבלת זמן.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה