פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מתלונת לקוח נושא התלונה:
נבו רוני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר השנה רכשתי כמה פריטים בחנות זארה בקניון רמת-אביב, בין הפריטים היו שני סריגי אנגורה אחד בצבע חום והשני בצבע כאמל, לאחר שכיבסתי את אחד הסריגים, לפי הוראות היצרן, בכביסת יד מאוד עדינה, (ציינתי במכתבי את כל הפרטים למנהלת השירות הגברת שני גל,) במקומות מסוימים בסריג שונה הצבע. קיבלתי תשובה שמבדיקתם עלה שהסריג הוכתם מגורם חיצוני. הסברתי שכבסתי לפי הוראות היצרן, הסריג לא נסחט אלא הונח לייבוש על מגבת בתוך הדירה (אני דואגת לבגדי לא מתוך חשש מחברת זארה אלא כי חשוב לי לשמור על איכות הבגדים שלי לאורך זמן) הבהרתי לגברת שני גל שאינני אשה צעירה שעדיין לא מנוסה בכביסה נכונה. בקיצור, ביקשתי מגברת שני גל להפגש איתה כדי להסביר לה את המקרה הנ"ל והדגשתי שלא מדובר כאן רק על הפיצוי, היא השאירה כאן לקוחה מאוד מאוד מאוד כועסת, אני לא נכנסת יותר לחנויות זארה ומאוד אהבתי לקנות בחנויותכם גם אני וגם בתי ואנחנו קניניות "כבדות" אף אחת מחברותי לא תקנה בחנויות שלכם יותר. מצב זה לא קרה לאחר סירוב אחד שלכם, אלא לאחר התכתבות עמכם ואתם יכולים לבדוק זאת. אני מדגישה ביקשתי להיפגש כדי להסביר את עצמי כי אי אפשר היה להסביר את שקרה בפקס...כנראה. אנחנו גם אנשי עסקים אנחנו עומדים מאחורי הסחורה שלנו, אנחנו יודעים מה זה לקוח אחד לא מרוצה......מה שווה פירסום אם אינכם מטפלים נכון בלקוח שמרגיש לא מטופל נכון. לא הלכתי בכלל לקחת את הסריג הפגום ולא נסיתי אפילו לכבס וללבוש את הסריג השני שישנו אצלי בבית כאבן שאין לה הופכין.
אם במקרה חברה שלי נכנסת לזארה וקונה, היא אומרת לי ומתנצלת, מאוד מאוד חבל.
נזק כספי וחוסר התיחסות סוג הנזק :
התיחסות ופיצוי כראות עיניכם פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לגב' נבו על פנייתה.

כחברה הרואה במתן שירות איכותי ערך עליון, חשוב לנו לתת לך את השירות הטוב ביותר ואנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי להבטיח לך שירות מקצועי, יעיל ואיכותי.

ככלל, הפריטים הנמכרים בחנויותינו עוברים ביקורת איכות קפדנית טרם עזיבתם את המפעל. אנו מזמינים את הלקוח למדוד את הפריטים במהלך הקניה ולבחון את התאמתם לצרכיו ואת תקינותם. אם נאסף מידע על פריטים שאינם עומדים ברמת האיכות שלנו, הם מוצאים מהקולקציה.

בהקשר לפניית הגב' נבו, וכפי שצויין במכתבי התשובה שנשלחו אליה בתאריכים 06.01.06 ו- 23.01.06, מיקומם של הכתמים, בסוודר המוזכר בתלונה, צורתם ואופיים - מראים כי נגרמו מגורם חיצוני, וככל הנראה תוך טיפול לקוי (חומר כביסה מרוכז וכיו"ב) ולא עקב בעיה באיכות.

ברצוני לציין, כי במידה והלקוחה מעוניינת לשלוח את הפריט לבדיקת מעבדה חיצונית - תוצאות הבדיקה, באשר יהיו, יתקבלו על ידינו כתשובה מוסמכת וסופית ובהתאם לכך נפעל. הצעה זו ניתנה גם ללקוחה במכתבנו מתאריך 23.01.06.

כחברות המובילות את תחום האופנה בישראל – תמשכנה ZARA / Pull and Bear להשקיע משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיהן שירות איכותי ומקצועי לצד קולקציה מובילה במחירים אטרקטיביים.

בברכה,

שני גל
מנהלת שירות לקוחות זארה / פול אנד בר
תגובה:
לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה