פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שערוץ נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי ויקי קפלן ורציתי להציף בפניכם מקרה שאכן סותר את הלוגו שמתן השירות בזארה הוא ערך עליון ואיכותי!

חשוב לי לציין שאני לקוחה קבועה של זארה והיום נתקלתי בחווית שירות לא נעימה כלל.
היום יום ראשון 17.7.16 הגעתי לסניף "זארה" חולון על מנת לרכוש שמלה שחיפשתי ב3 סניפים שונים.
היום בצהרי היום חברתי שהגיעה לסניף מדדה את אותה שמלה וציינה בפני כי נמצאת בסניף חולון. אני בתמימותי הגעתי לסניף בקוצר רוח על מנת שאוכל סוף סוף לרכוש את השמלה לאחר שהייתי בסניף הזהב,רמת אביב ורחובות.

כשהגעתי לסניף הראתי ל4 מוכרים שונים את השמלה.
המבט שלהם היה כאילו ראו חייזר,לא ידעו על מה מדובר והכי גרוע אף אחד לא הראה נכונות לעזור!!
כאשר ניגשתי לקופה לאחר שלא קיבלתי מענה מהמוכרים,הגעתי לבחורה שדיברה בטלפון,המתנתי בסובלנות והראתי לה את התמונה בנייד. אותה בחורה ציינה בפני כי אין את השמלה והיא לא מכירה אותה,וזאת לאחר שציינתי בפניה שהיום בצהרי היום חברה שלי אכן מדדה אותה באותו סניף.
ביקשתי ממנה אם יש אפשרות לבדוק במחסן וכמובן שהתשובה הייתה "אין אין לנו את השמלה הזו". חייבת לציין שהתשובה שלה הייתה בטון מאוד לא נעים ותוקפני!!
הסתובבתי והלכתי לחפש מוכר/מוכרת אחרת-על מנת לקבל עזרה ולא נפנוף של - "אין, ביי".
הגעתי לתא מדידות שם כמובן גם לא ידעו על מה מדובר ( שכחתי לציין כי מדובר בפריט של זארה)!!! אותה בחורה נחמדה מתא המדידות הפנתה אותי לבחור שככל הנראה עשה פיזורים בסניף. ניגשתי אליו ושוב אותה שאלה, האם ישנה השמלה.
וכמובן ששוב התשובה היא-לא יודע על מה מדובר. ביקשתי ממנו שיבדוק במחסן כי היום חברתי מדדה אותה.
תוך כדי שמחכה למעלית עמדה מאחורי מוכרת נערה שמסדרת את הבגדים, לפתע מופיעה אותה בחורה מהקופה, הנערה שסידרה את הבגדים ציינה בפניה "כי עייפה ואין לה כח לעבוד", הבחורה מהקופה עונה לה " מה זאת אומרת " אז הנערה עונה לה בחיוך "אף אחד לא אוהב לעבוד"
לפתע הבחורה מהקופה עונה לה במבט מזלזל בדיוק כפי דיברה אליי שאם היא לא רוצה לא חייבת לעבוד ויכולה ללכת הביתה !
אותה מוכרת שסידרה את הבגדים טענה שאף אחד מאנשי הצוות לא אוהב אותה בגלל הדיבור והיחס שלה ושאני לא יתרגש...
אני לא האמנתי למה ששמעתי,לצורת הזלזול והיכולת לענות לאותה עובדת ועוד לאוזני הלקוחות!!!
הבחורה שהייתה בקופה התקדמה בנתיים לאותו בחור שהמתין למעלית ושאלה אותו לאן הולך,אז הוא ענה לה שהולך לבדוק לי את השמלה נמצאת במחסן.
הבחורה מהקופה הסתובבה אליי ואמרה לי שוב שהיא חוזרת על עצמה ואין את השמלה ופשוט התחילה להרים עליי את הקול שהיא לא מבינה מה אני רוצה, שאמרו לי שאין. ציינתי בפניה כי זה לא הגיוני שאין ואף אחד לא מכיר את השמלה! לא אשקר ואגיד שדיברתי בקול נעים ורך אך לא יכולתי לשתוק ולענות לזלזול ולחסור הרצון לעזור !!הרי פריט של זארה, אם המוכרים לא יכירו את מה שמוכרים מי כן אמור להכיר ??

מסתבר שאותה בחורה מהקופה בשם אירנה היא אחמשית... כן כן אחמשית!!!זו שאמורה לנהל את המשמרת, זו שאמורה לתת דוגמא לכל אותם המוכרים!!!
ושלא נדבר על הסדר של החנות... מובן שזו תקופת סיילים והחנות לא אמורה להיות במסדר חיילים אך לפחות קולבים שלא יהיו מפוזרים בכל עבר... כמעט ופתחתי את רגלי מרוב שלא היה מקום לדרוך...לאחר שטענתי בפני אירנה שאינני רוצה לשוחח איתה מכיון שמרימה את קולה ומדברת עם היידים כאילו אנו נמצאות בשוק הגיעו שאר המוכרות בחנות ושאלו איך אפשר לעזור. אמרתי שאני רוצה שיבדקו אם השמלה נמצאת במחסן והראתי להם שיחה בווצאפ ותמונה מהסניף שצולמה היום עם השמלה!!! (מה עוד צריך???)
אירנה ששוב עשתה "סיבוב" באזור שלי נגשה אליי ובמקום להתנצל שאלה "למה באת קרבית",
טענתי בפניה שאני ממש לא קרבית אבל זה מרגיז שאני מבקשת עזרה ואין מענה ושהיא בתור אחמשית מדברת עם ידיים ולא מראה נכונות לעזור. אירנה טענה שאני צודקת וכי הייתה צריכה לבדוק במחסן לפני שנתנה לי תשובה שלילית אבל שממש לא דיברה עם ידיים, עניתי לה כי יכולה להעיף מבט במצלמות ולהבין על מה אני מדברת.

בסופו של דבר לא דובים ולא יער.
יצאתי מהסניף ללא השמלה מאוכזבת... אבל יותר מכל יצאתי בהרגשה שזילזלו בי,שלא רצו לרדת למסחן לבדוק, שאפילו לא ניסו לעזור!

אני חייבת לציין שרוב הבגדים שלי מזארה ממגון של סניפים בארץ.
בסניף, ובהתנהלות כזו לא נתקלתי עוד.
לא ברור מדוע אנשים עובדים בשירות אם אינם יודעים לתת אותו.
ולך אירנה אני מאחלת שלפני שתתחילי לנהל חנות תדעי לנהל את צורת הדיבור שלך מול הלקוחות ומול העובדים שלך,ואל תשכחי שלפני שאת מנהלת את בן אדם.

ויקי קפלן,
0527020259
עוגמת נפש סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה