פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך התנערות תלונת לקוח נושא התלונה:
נבו רוני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קניון-רמתאביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בהקשר לתלונתי מספר 11172 קיבלתי תשובה מתחמקת ופוגעת מגב' שני גל מנהלת שרות לקוחות של חברת זארה:
גב' שני גל, אנא שני את הפתיח הקבוע לטיפולך בתלונות הלקוחות שלך, זה שאת כותבת בפתיח שאת מודה על פנייתי שלי או של מתלוננים אחרים ושאתם רואים מתן שרות כערך עליון אנא ממך תחסכי לפחות ממני (איני רוצה לדבר בשם אחרים) את יודעת, שרות נותנים לא מדברים עליו......
טוב לעיניין, איך לכל הרוחות החלטתם לפי "צורת ואופי" הכתמים שהם נגרמו מגורם חיצוני, אולם לזכותך יאמר שהוספת את המילה "כנראה" לפני מ"חומר כביסה מרוכז" כאן כבר לא היית בטוחה. כל הכבוד צדקת.....זה היה בסך הכל "טכסטיל שמפו" לכביסה ביד, וייבשתי את הסריג בתוך הדירה על גבי מגבת (כמו שציינתי בתלונתי לא מפחד מחברת זארה אלא כי כך אני אוהבת לשמור על חלק מבגדי), נראה לך שפוי שאני אקח את הסריג שאגב כמו שציינתי בתלונה, לא לקחתי אותו בחזרה לאחר תשובתכם שאני "הרסתי" וגרמתי לכתמים, שאקח אותו למעבדה חיצונית ואשקיע כסף נוסף רק כדי להוכיח לך שצדקתי?! שני....קניתי סריג לא דירה.......................!!!
איך את יכולה להמשיך ולכתוב לי לאחר תשובה כל כך מזלזלת שחברתכם תמשיך להשקיע משאבים על מנת לספק את לקוחותיכם....? הדבר היחיד הנכון כאן הוא שתמשיכו להשקיע משאבים רבים ופירסום כדי למשוך לקוחות שיקנו ולצערי לאחר מכןאין לכם יותר עניין בלקוח. אינכם מבינים שלקוח אינו אדם שקונה אלא אדם שחוזר לקנות.
אני עדיין מבקשת בקשה שביקשתי ממש בהתחלה שמישהו יפגש איתי ולא רק יתכתב איתי, נגרם פה עוול וחבל.
עלבון סוג הנזק :
פגישה עם מנהל פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה