פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
קהיל - נבון  תפארת שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש אפריל (התאריך לא זכור לי במדויק) הלכנו אני והחבר שלי (היום כבר בעלי) לקנות חליפה ברשת זארה לחתונה שלנו !!! קנינו חליפה בסכום של 1200 ש"ח (חליפה מאד יקרה ואם היה תלוי בי לא הייתי קונה בכלל אצלם , כי החליפה נראית פשוטה וזולה מאד אך החבר התעקש כי רגיל לקנות רק בזארה בגדים) . המכנס היה ארוך ודרש מכפלת. שלימנו בנוסף למחיר היקר של החליפה עוד 25 ש"ח עבור המכפלת. אמרו לנו שתוך 4 ימים יהיה מוכן. הגענו אחרי 4 ימים בפעם הראשונה אך לא היה מוכן. אמרו לנו שיתקשרו אלינו ברגע שיגיע . (כמו טיפשים אפילו באותו יום אמרנו לא נורא וקנינו מהם עוד חגורה בשווי 200 שקל לחליפה, היינו אופטימים מזארה) חכינו עוד כשבוע וכשבאנו לקחת את המכנס כמעט לקחנו והלכנו. רק במזל ברגע האחרון החלטנו למדוד את המכנס לתדהמתנו לפתע נפלו הסיכות מן המכנס-- כלומר הסיכות שבעזרתן סימנו את המכנס למכפלת עדין היו במכנס, כלומר לא בוצע שום תיקון. (בכל אותן הפעמים יש לציין כי הגענו במיוחד מאופקים לב"ש באוטובוס ולא ברכב ).
האחראית משמרת התנצלה והבטיחה שיטופל בהקדם האפשרי ושהיא תחזור אלינו ברגע שיהיה מוכן. חכינו עוד כשבוע שבוע וחצי. התקשרו אלינו מהחנות ואמרו שהמכנס הגיע. הגענו שוב לקחת את המכנס וגילנו בשיא החוצפה ברמה של טירונים ולא של חברה שמכבדת את עצמה שהמכנס תוקן בצורה כה רשלנית - המכנס לא קוצר באותו האורך, כלומר צד אחד היה יותר ארוך משמעותית !!! מהצד השני. האחראית היתה בעצמה נפעמת מן המצב המביך הזה שמבייש כל חברה ביקום. התנצלה אין ספור ואפילו התקשרה למחרת רק כדי לספר לנו שפיטרו את החייט (באמת עוזר לי הרבה ) . בכל מקרה שלחו שוב !!! את המכנס לתיקון. פרמו בצורה אכזרית את התפרים ותפרו שוב.. אחרי כשלושה ימים התקשרו וביקשו שנגיע לקחת את המכנס. באנו לקחת את המכנס שהיה נראה כבר ממש כמו סמרטוט ממש מקומט מקופל ומלוכלך. אני התנגדתי לחלוטין לקחת את המכנס בכלל. הייתי מוכנה להתחיל לחפש שוב מחדש חליפה אך בגלל שנשאר רק שבוע וחצי לחתונה ( שוב להזכירכם שזו היתה החליפה לחתונה שלנו לא של משפחה או חברים) החבר שלי התנגד כי כבר נמאס לו, כבר לא היה לו חשק בכלל לשים את החליפה רצה לבוא עם מכנס אלגנט שהיה בארון וזהו. כדי לשכנע אותי לקחתי כבר למחרת את המכנס לניקוי יבש וגיהוץ בקיטור כדי לנסות ולשקם אותו. אך את התפרים שנפרמו לא היה אפשרי לשפר. וכך הלכנו עם המכנס הזה בסוף ביום החתונה שלנו.
אם אין יותר בזיון מזה אז אני חשובת ששום תלונה באתר הזה לא תתקרב לרמה כזו של חוצפה.
האחראית משמרת של זארה שהיתה בעצמה מזועזעת היא בעצמה העבירה את הפניה למחלקת שירות לקוחות שלהם. והם התקשרו אלינו כמה ימים לאחר החתונה ושלחו לנו כפיצוי שובר של 50 שקלים בלבד. בושה !!! רק הנסיעות מאופקים לב"ש לזוג עלו לנו 50 שקלים הלוך ושוב לזוג. מיותר לציין שהגענו לפחות כחמש פעמים בגלל הסיפור שהיה.
התקשרתי לחברת זארה לאחר החתונה והתלוננתי על הפיצוי הכה מעליב שלהם ואמרו לי שזה מה שהם נותנים פיצוי ללקוחות שלהם. אפילו מתוך בושה לא רוצים לנצל אותו בכלל אנו מעונינים לשלוח לכם אותו בחרה עכשיו אחרי שחזרנו מהירח דבש.
אם זה הפיצוי שלהם אז כדאי שיסגרו את כל הסניפים שלהם. זה בושה לחברה להתנהג ככה. חתונה זה היום החשוב ביותר שלל כל זוג והם הותירו אותנו פגועים כל כך מהסיפור הזה עם עוגמת נפש שאי אפשר אפילו לתאר .
אני מצפה מהגברת שני שלפחות תרים טלפון אלינו לפחות עכשיו ותדבר איתנו ותחשוב על פיצוי הולם יותר לאור הסיפור הכל כך בעייתי הזה.
תפארת 052-3923564
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי שהולם שהגברת שני תיתן עליו את הדעת , כאשר תש פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה