פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר גיפט קארד מלווה במכתב מעליב. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,לפני כשבוע כתבתי כאן שכאשר הגעתי לשלם ברשת פול&בר בכרטיס
גיפט קארד שקיבלתי במתנה ליומהולדתי ב01/06 נמסר לי שאין לי כסף בכרטיס
בגלל שהכרטיס פג תוקף,כאשר הכרטיס עדיין טעון ב370ש"ח ולא נמסר בעת הקנייה
שלכרטיס יש פגיית תוקף,כ"כ הכטיס נשלח ע"י מנהל הסניף פול&בר לבדיקה
אם אכן יש כסף בכרטיס,והיום קיבלתי כרטיס חילופי מרשת זארה מלווה במכתב
מעליב ביותר שבו נכתב:"אני כותבת לך אישית,מאחר שברצווני לעשות הכל למען
קידום רמת השירות ולקוחות מרוצים.לפנים משורת הדין,תוך היתחשבות וללא כל מחויבות החלטנו להנפיק כרטיס מתנה חילופי במקום כרטיס אשר פג תוקפו" האם
זה מכתב היתנצלות בעל נוסח קרבי ביותר,על כך ששילמנו להם במיטב כספינו שבו הם יכולים לעשות כל העולה על רוחם בכל עת?! המכתב נחתם ע"י מנהלת שירות לקוחות שני גל.
התשובה הזאת אינה מתקבלת על דעתי ואני רוצה על כך החזר כספי על סכום הכרטיס+פיצוי על העוגמת נפש,בברכה בלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי+פיצוי על עוגמת נפש! פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לגב' קופייקה על פנייתה.

כחברה הרואה במתן שירות איכותי ערך עליון, חשוב לנו לתת לך את השירות הטוב ביותר ואנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי להבטיח לך שירות מקצועי, יעיל ואיכותי.

ככלל, על גבי כרטיסי המתנה הנמכרים בחנויותינו, מצויין תאריך תפוגתם.

בהקשר לפניית הגב' קופייקה, כרטיס המתנה שנרכש בעבורה היה בעל תוקף עד לתאריך יוני 2006. כאמור, תוקף זה מצויין בגב הכרטיס.

כחלק מהשירות הניתן ללקוחותינו, אנו מאפשרים לכל הלקוחות אשר ברשותם כרטיס שתוקפו פג, להעביר לרשותנו את הכרטיס ולקבל בעבורו כרטיס חלופי בעל תוקף ארוך יותר.

שירות זה ניתן גם לגב' קופייקה, ובתוך 10 ימי עבודה מיום פנייתה לסניף Pull and Bear באר שבע, נשלח לכתובתה כרטיס מתנה חדש על סך 370.30 ₪.

ברצוני לציין, כי הכרטיסים הנמכרים היום בחנויותינו, הינם בעלי תוקף עד דצמבר 2007.

כחברות המובילות את תחום האופנה בישראל – תמשכנה ZARA / Pull and Bear להשקיע משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיהן שירות איכותי ומקצועי לצד קולקציה מובילה במחירים אטרקטיביים.


בברכה,

שני גל
מנהלת שירות לקוחות
תגובה:
כרטיס מתנה חדש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה