פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שרות ברמה מזלזלת בילתי אנושית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שבועות רכשתי חולצת פונצ'ו מבד משי צבעוני, לאחר כביסה ראשונה צמעי הדב ירדו. ניגשתי לאותו הסניף שרכשתי ממנו--דיזנגוף סנטר לבחור האחראי שטען שכיבסתי את החולצה "לא בסדר, אז אין לך זכות לקבל חדשה,אני אשלך את זה לשירות לקוחות והם ישלחו לך תשובה"אחרי ויקוח ארוך והיחננות שלי לעזור לי ולהזמין לי את אותה החולצה חדשה, בכל מקרה, מסניף אחר לפני שתגיע התשובה שיהיה לי אותה ליתר הביטחון נמסר לי "עכשיו יש לחץ בכל החנויות אז אין טעם להיתקשר, ומחר אני לא עובד אז כשאני אבוא ביום ראשון אם עדיין יהיה אני אזמין לך"
באותו רגע הופיעה המנהלת בקופה וניגשתי עליה שממנה לא קיבלתי שום מידע חדש כ_מ_ו_ב_ן וביקשתי והיתחננתי שתזמין לי את החולצה עוד היום, ונאמר לי שעוד היום מקסימום מחר היא תזמין לי את הפריט הנדרש ותיצור איתי קשר, עברו 10 ימים לא קיבלתי שום מידע על ההזמנה שלי מאותו האחראי ולא מאותה המנהלת!?
בנוסף לזה יצרתי קשר אם שרות לקוחות, בפעם השניה קיבלתי שיחה חוזרת שגם שם הובטח לי טיפול מהיר ויעיל,שמחפשים לי את החולצה וישלחו אותה לסניף ויהודיעו לי טלפונית על כך, אך הטיפול בבעיה שלי נגמר באופן מפתיע וללא תשובות.
יש לציין שהיחס שקיבלתי ממנהלת הסניף שאמורה כביכול לעזור ללקוח או למצאו לו פיטרון לבעיה גם רמה המקצועית וגם ברמה האנושית, היתה פשות קרה ואנטיפתית, ראיתי במבט שלה כוונה ברורה של אי רצון לעזור וזלזול בצורה חריפה.
ברצוני להוסיף שדילגתי על הרבה משפטים שיצאו מאותם העובדים שהעליבו אותי גרמו לי באופן חד משמעי להחליט שהכניסה לשם בישבילי מקוללת....

נשלח אי מאייל לאירגון ושרות זרה בספרד
תיאור הבעיה:

עוגמת נפש סוג הנזק :

אותו הפרית חדש.ופיצוי ראוי על שירות לקוי וחסר מקצויות



ברצוני להוסיף שיום למחרת לאחר שפניתי לאתר יצר איתי קשר טלפוני עובד מהסניף דיזנגוף שפניתי עליו בתחילת הבעיה ומסר לי שהוא נתן לי את השרות הטוב ביותר אשר יכל לתת ויומיים לאחר מכן שהייתי בסניף ומסרתי לו את החולצה, הוא צילצל עלי בכדי למסור לי שהוא קיבל את התשובה משרות לקוחות והיא שלילית אך אני לא עניתי לו לטלפון "וזאת בעיה שלך" כך אמר.
אני רוצה לסים דגש על כך שאני דיברתי עם שרות לקוחות חמישה ימים אחרי שהיתי בסניף ועוד לא היתה תשובה.
תודה רבה על תשובה של שני גל המנהלת של שרות לקוחות של זרה. אך אני
1. לא קיבלתי שרות כלל
2. לא קיבלתי יחס אנושי ומקצועי ממנהלת החנות
3.לא קיבלתי שרות מלא כשרות משרות לקוחות
4. קיבלתי עוגמת נפש מעובד החצוף
5.הנושא לא טופל בשום אופן ובטח שלא באופן המלא ואיך הוא יכל להיות מטופל אם מנהלת השרות לקוחות לא תרחה אפילו ליצור איתי קשר ולבדוק את הפרטים כלל.
זה פשות בושה וחרפה לרשת בין לאומית שמחבדת את אצמה ומאגר הלקוחות הקבועים שלה. בישבילי הנושא לא נסגר ונגרמה עוגמת נפש קפולה.
כספי,עלבון. סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה