|
|
|
|
|
|
הפרש מחיר על המוצר ובקופה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון הנגב ב"ש |
כתובת: |
ZARA ב"ש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 01/11/07 ביקרתי חנות ZARA סניף ב"ש,ראיתי מעיל ב299 ש"ח. בחרתי מידה מתאימה ושילמתי בקופה, חיוב בקופה עבור מעיל היה 349 ש"ח. הלכתי לבדוק מחיר על אותו מעיל והתברר שעל מידה L של אותו דגם מדבקה 299 ש"ח, ועל שלי מידה M 349ש"ח.אחראית משמרת בשם אלונה אמרה לי שלקוחה שניה שמדדה את המעיל באותו רגע יכולה לקנות במחיר שרשום299 ש"ח ואני לא יכולה לקבל מוצר במחיר שראיתי קודם.פניתי למנהלת סניף בשם ילנה וקיבלתי תשובה שלילית להחזיר הפרש מחיר.היא אמרה לי שרק אם אני אקח מידה L היא תעשה לי מחיר 299 ש"ח.התשובה שלה ממש לא מספקת אותי לקוח זכאי לרכוש מוצרים במחיר הכי נמוך שמודבק על אותו מוצר לפי חוק הצרכן.
|
ועוגמ נפש מהיחם |
סוג הנזק : |
מבקשת להחזיר הפרש של 50 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שני גל , מנהלת שירות ל |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה על פנייתכם.
יצרנו קשר עם הלקוחה בתאריך 05.11.07. הנושא טופל באופן מלא ונמסרה ללקוחה תשובה בהתאם.
נשמח לעמוד לשירותכם בעתיד. |
תגובה: |
הסבר מלא |
פתרון: |
|
|
|