פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנחיות גיהוץ לא ברורות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון ר"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15 באוקטובר רכשתי מוצרי ביגוד שונים בחנות הממוקמת בקניון ר"ג.
אחת מהמוצרים היתה חולצה לבנה מכופתרת שרוול ארוך.מחירה 199 ש"ח.
בעודי מגהץ את החולצה בביתי טרם לבישתה, נוכחתי לגלות כי היא נפגמה עד כדי אי יכולתי ללובשה.
ימים ספורים לאחר האירוע הנ"ל פניתי לקופאית החנות ונאמר לי כי על תווית החולצה כתוב שיש לגהץ בטמפרטורה של 110 מעלות צלסיוס.

תמהתי מאוד לנוכח תשובתה,משום שבמגהצים השכיחים כיום הטמפרטורות אינן מצויינות אלא כתוב את סוג הבד כגון SILK, WOOD וכו' ולכן קשה מאוד ליישם את הוראות אשר יוביל לפגיעה לא רצויה אך בלתי נמנעת מצד המשתמש.
כמו כן הנני נוהג לגהץ את בגדי בתדירויות גבוהות אשר אני לובשן מדי יום ובמיוחד חולצות מסוג זהה לחולצה הנידונה , ולעולם! לא פגמתי באחת מן החולצות ע"י גיהוץ פשוט ושגרתי.

אבקש לציין 2 נקודות נוספות:

1.רכישת החולצה היתה מגולמת בקנייה גדולה של מספר מוצרים בסך 697 ש"ח משום שאני מאמין באיכות הביגוד של הפירמה והנני לקוח שנים רבות שלה.
2. בעקבות קנייתי אחי רכש מוצרים נוספים בסך של 806 ש"ח.

אבקש לזכות אותי בגין החולצה שנפגמה שמחירה 199 ש"ח שבוודאי ראויה לשימוש תקופה ארוכה וממושכת מעבר לחיי מוצר של ימים ספורים, כל שכן כשמדובר בפירמה איכותית וידועה כ ZARA.



כספי סוג הנזק :
זיכוי בגין חולצה פגומה שמחירה 199 ש"ח פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם. יצרנו קשר עם הלקוח בתאריך 12.12.07. הנושא טופל במלואו ונמסרה ללקוח תשובה בהתאם.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
תגובה:
הסבר ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה