פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש ובזבוז כספי נושא התלונה:
ליבדרו עדי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏23 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/10/2007 בשעה 18:11 רכשתי נעל עקב מדגם 5239/001/040 בזארה קניון דיזינגוף.
בתאריך 23/10/2007 נעלתי את הנעל בפעם הראשונה לאירוע שהיה מאוד חשוב לי. (חתונה אחי)
במהלך האירוע הבטתי בנעל וראיתי שכל העקב התקלף וכל השלד נראה לעין דבר הגרם לי לעגמת נפש רבה.
בתאריך 24/10/2007 יום לאחר האירוע הגעתי לזארה קניון רמת אביב בכדי לבדוק מה ניתן לעשות בכדי שאוכל לנעול את הנעל, מנהל משמרת אשר שוחח עמי אמר לי שלא ניתן לתקן את זוג הנעליים וישלח אותם לשירות לקוחות על מנת שיבדקו מה ניתן לעשות.
בתאריך 15/11/07 לתדהמתי הרבה קיבלתי מכתב ובו כתוב שנעל ניזוקה מגורם חיצוני ולכן לא תתקנו אותה ואו תזכו אותי עליה. (400 ש"ח)
האם הנעל מוצגת בחנותכם ליופי בלבד? הנעל כנראה עשויה מבד סטן עדין במיוחד אשר נפגם במהירות.
אני לקוחות קבועה שלכם ורוב הבגדים והנעליים אשר ברשותי נרכשו מרשת חנויות זארה.
נא בדיקתך בשנית את המקרה ועדכוני בהקדם.
ברצוני לציין כי הפקס הנ"ל נשלח לחברת zara ביום 18/11/07 וטרם קיבלתי תגובה עד היום 17/12/07 כבר חודש.

כספי, עלבון סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

הלקוחה יצרה קשר עם מוקד שירות הלקוחות בתאריך 18.11.07, באותו היום התקבל פקס ובו מצויינים הפרטים שלהלן. בתאריך 28.11.07 נשלח ללקוחה מענה לכתובתה אשר צויינה על גבי הפקס. לאור האמור לעיל, הנושא טופל במלואו.נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
תגובה:
מכתב תשובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה