פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.02.08 רכשתי בסניף הרשת בקניון ברחובות מספר פריטים הקנייה הייתה על סך 500 ש"ח בערך. באותו היום כשהגעתי הביתה ראיתי שבאחד הפריטים, בשמלה שרכשתי הרוכסן בגב פרום. ניגשתי שוב לחנות (קניתי בעוד 200 ש"ח) ושלחתי את השמלה לתיקון. ניתן לי מס תיקון (10935)ונמסר לי כי לאחר מספר ימים אגיע לחנות. הגעתי לסניף לאחר שבוע (שוב רכשתי עוד פריטים אך בסכום קטן) מסרתי למוכרת את מספר התיקון ולאחר חיפושים רבים לא נמצאה השמלה. פנתה אליי אחראית משמרת בטענה שלא מוצאים את השמלה וייתכן כי היא עדיין אצל התופר וכי אין באפשרותה לוודא זאת מולו כיוון שהוא אינו עובד בשעות מאוחרות והיא לקחה טלפון ישיר שלי על מנת שתוודא את העניין מול התופר ותיצור עימי קשר. מאותו יום לא יצרו עימי קשר מן הסניף במשך שבוע. לאחר שבוע אני התקשרתי לוודא מדוע לא יצרו עמי קשר, האם השמלה נמצאה וכו' נמסר לי כי אחראית משמרת שטיפלה בי אינה עובדת וכשהיא תעבוד היא תיצור עימי קשר. כעבור מספר ימים אחראית המשמרת התקשרה למסור לי כי השמלה לא נמצאה וכי באפשרותי לגשת לסניף ולקבל זיכוי . אנ רואה בכל התנהלות הסניף הן ע"י חוסר המקצועיות של המוכרים והם ע"י זלזול ביחס הצוות הניהולי אל הלקוחות פשוט כישלון של הרשת וביזוי שמה! רשת כה מכובדת עם ריבוי סניפים שמעניקים יחס מזלזל כלפי לקוחותיה זה עלבון לשם הטוב. חשוב היה לי לציין כי בכל הפעמים שהגעתי לסניף רכשתי את מוצריה ועד אותה תקרית לא היה בכוונתי להפסיק אך לאחר חודש וחצי בו רכשתי מוצר וכבר שילמתי עליו ואינני מקבלת מענה לפנייתי זה עלבון!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה על פנייתכם. יצרנו קשר עם הלקוחה בתאריך 17.03.08. הנושא מטופל במחלקת השירות שלה החברה וללקוחה תינתן תשובה בהתאם בסיום תהליך הבדיקה.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
תגובה:
מענה ללקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה