פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לא אמין נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,שמי בלה,לפני כשבוע ניכנסתי לזארה ב"ש ומצאתי סנדל שמצא חן בעיני
אך לצערי לא היה בסניף את המידה הדרושה קיבלתי טל' של שירות לקוחות +מס' דגם על מנת להזמין את הסנדל.פניתי לשירות הלקוחות באותו היום ולא נענתי לאחר המתנה של כ15דק' השארתי את פרטי במשיבון,בשעות הצהריים חזרו אלי משירות הלקוחות ומסרו שאין באף סניף בארץ את הסנדל המבוקש במידתי ולא ניתן להשאיר פרטים ליצירת קשר במידה והסנדל המבוקש יגיע,מכיון שזאת אינה הפעם ה1 שאני נתקלת בתושבה שלילית משירות הלקחות בעת פנייה אליהם ולמידע אינו אמין ביקשתי מגיסתי לבדוק בסניף זארה נוסף,והיא ניגשה לסניף דיזינגוף ששם נמסר לאחר לאחר בדיקה יסודית שהסנדל המבוקש קיים ונמצא במידה ונכונה בסניף רמת אביב אך ניתן להזמינו רק דרך סניף זארה אליו אני מעונינת שיגיע,ניגשתי שוב לזארה בב"ש ושם נסמר לי שבסניף רמת אביב לא עונים לטל' כלל,ניסיתי ליצור עימם קשר באופן עצמאי אך לא נענתי כלל לאחר מס' רב של נסיונות,יש לציין שאני לקוחה קבועה של זארה שמאוד נהנת מהחנות אך השירות לקוי ויש מקום רב לשיפור,כ"כ הנני מבקשת שיעבירו לי את הסנדל מדגם 3480/101/105 במידה 39 מסניף רמת אביב לסניף באר שבע בהקדם האפשרי !!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
העברת סנדל חום דגם 3480/101/105 במידה 39 מסניף כל שהוא בארץ לסניף ב"ש. פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.

מוקד איתור הפריטים של הרשת, מבצע מדי יום ביומו איתור פריטים לקהל לקוחותינו וזאת בהתבסס על מערכת מלאי ממוחשבת.

לאחר בירור אופן הטיפול בפניית הגב' קופייקה, עלה כי כפי שנמסר לה בשיחתה הטלפונית עם נציגת המוקד, הנעליים מן הדגם המבוקש לא היו במלאי.

בנוסף, במועד קבלת פנייתה הנוכחית נבדק שוב הפריט המבוקש במערכת המלאי, אך לצערנו הוא אזל.

כרשת המקבלת פריטים חדשים וקיימים פעמיים בשבוע, בטוחני כי הגב' קופייקה תמצא את מבוקשה, גם אם בדמות דגם דומה או אחר.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת,

בברכה
תגובה:
הפריט אזל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה