פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן זיכוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לפנות להנהלת הרשת בבקשה להחזיר לי את כספי בגין הרכישה שנעשתה
ב-9.9.08 יום ג' בשעה 15:10 בסניף קניון איילון רכישה של חגורת עור בשווי של 149.9 ₪
אבקש לפרט את פרטי המקרה: רכשתי חגורת עור למכנס אלגנט ואולם בשעה שהייתי בחנות לבשתי ג'ינס כך שהיה לי קשה להתרשם אם החגורה תתאים למכנס אלגנט .
לדאבוני כשחזרתי הביתה מדדתי את החגורה על מכנס אלגנט והיא לא נראתה לי כלל ,האבזם שלה היה קטן מאוד וכלל אינו מראה נוכחות . שמרתי על הקבלה שכן נאמר לי בחנות כי אוכל להחליף המוצר בתוך 30 יום מיום הקניה בצרוף חשבונית הקנייה.
בתאריך 12.9.08 יום ו (3 ימים בלבד אחרי הרכישה) התייצבתי בחנות עם החגורה בצרוף הקבלה ואף השקית של זארה ומשלא מצאתי חגורה מתאימה ביקשתי להזדכות על החגורה ולקחת במקום חולצה בשווי 200 ₪ בתוספת תשלום. לאכזבתי הרבה בקופה נאמר לי באופן גורף כי לא ניתן להחליף המוצר שכן הוא אינו נושא עליו ברקוד . ביקשתי לדבר עם המנהל חי וזה האחרון הפנה אותי לשירות הלקוחות . הראיתי לו כי החגורה חדשה לגמרי וכי לא יכולתי לעשות בה שימוש שכן היא גדולה עלי בכמה מידות !!! אני מוכרח לציין את אדיבותו הרבה של חי מנה"ס ,הוא אכן השתכנע שכלל לא עשיתי שימוש בחגורה אך לדבריו ידיו כבולות ע"י מדיניות החברה שאינה מאפשרת החזרה של מוצר בלי ברקוד, ושוב ושוב הפנה אותי לשירות הלקוחות.
אוסיף ואציין כי לא זכור לי כלל שעל החגורה היה מוצמד ברקוד וכמו כן לאחר שבדקתי בחנות משלא אפשרו לי להחליף את החגורה מצאתי שהברקוד על החגורות בחנות מודבק בדבק מאוד חלש ולא בתפירה כמו על בגד מה שגרם לדעתי להיתלשותו מהחגורה ואו נפילתו בחנות במעמד הקניה .
היום בתאריך 21.9 קיבלתי מכתב לביתי מהגברת שני גל ,מנהלת שירות לקוחות של הרשת בה היא מכריזה על החגורה כ"אינה ברת החלפה" וזאת מפני המדיניות הקשיחה של הרשת בעניין החלפת פריטים ללא ברקוד .
כלקוח הרשת מזה שנים ,מאוד התאכזבתי מהשירות ומהיחס שקיבלתי ברשת כה גדולה שכן אני בתפקידי כמנהל לקוחות בבנק חורג במקרים מסוימים מהנהלים ואף עושה את הק"מ הנוסף עבור הלקוח ולשביעות רצונו המלאה.
פניתי לאגודה להגנת הצרכן לברר את זכויותי ונאמר לי חד משמעית כי זכותי המלאה לקבל חזרה את כספי לאחר שאחזיר את המוצר בצירוף חשבונית תוך 14 יום מיום העסקה
אבקש לבדוק ולברר את פרטי המקרה
ולחזור אלי עם תשובה בהקדם
תודה וחג שמח
ערן
עוגמת נפש וביזבוז זמן סוג הנזק :
מתן זיכוי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל מנהלת שירות וקש שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.

בעקבות פנייתכם יצרנו קשר בשנית עם מר מדהלה, ניתן לו הסבר למענה שקיבל ונמסר לו מענה סופי בהתאם.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

בברכת חג שמח,


תגובה:
מענה סופי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה