|
|
|
|
|
|
החזרת מוצר שלא נעשה בו שימוש וטרם עבר חודש מתאריך הרכישה |
נושא התלונה: |
יום שני 27 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף תל אביב-פ"ת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/10/08 רכשתי נעל מסניף "זארה" שנמצא בקניון הגדול בפ"ת. קיבלתי את המוצר ללא אריזה ולצערי הרב לא בדקתי שהסולייה אינה חדשה וכי הנעל נמדדה כמה וכמה פעמיים בחנות ( ולדעתי כבר הוחזרה לסניף לאחר קניה).
לאחר שבועיים מיום הקניה נגשתי לסניף "זארה" הנמצא בדיזנגוף סנטר ובקשתי להחליף את הנעל כיון שהתחרטתי וכי אני לא מעוניינת בנעל.
בנעל לא נעשה כל שימוש!!!!! התויית נשארה בתוך הנעל ובנוסף יש לי חשבונית שמראה שעברו סך הכל שבועיים מיום הקניה. אחראי משמרת בסניף טען שאינו יכול להחליף לי את הנעל משום שהיא "משומשת" אח"כ טען שאני מוזמנת לפנות לסניף פ"ת ולנסות להחזירה שם, איזו מין חוצפה , אתם רשת גדולה שמכבדת את עצמה אני שגרה בתל-אביב צריכה שוב להגיע לסניף בפ"ת בשביל להחליף מוצר??? עוד הוא טען שאין לו מה לעשות עם הנעל שלטענתו "משומשת", כאילו הוא איזה סוחר בשוק,יש לציין שאני לא נוהגת לנעול נעליים ולהחזירם לחנות!!! כל חטאיי היתה שקנתי בעצמי נעל משומשת כבר בסניף בפ"ת.
אני לקוחה מאוד ותיקה וטובה שלכם מעולם לא החלפתי כל פריט אצלכם. מאוכזבת מאוכזבת מאוכזבת.
ויחד עם זאת דורשת להחזיר את הנעל והחוק מחייב אותכם לעשות זאת.
ליז
|
עוגמת נפש, כספי |
סוג הנזק : |
להחזיר את הנעל ולקבל זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|