פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר דפוק ושירות מנוכר ומתנשא גם של הסניף וגם של מוקד שירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך ה-28.10 רכשתי זוג מגפיים בשווי 550 ש"ח, ונעלתי אותם מיד אחרי ששילמתי ביציאה מהחנות. כשהגעתי הביתה גיליתי דפקט בעור המגף.
למחרת ב-29.10 נגשתי שוב לסניף להתלונן על המוצר, נתקלתי בשירות מתנשא ביותר מצד המוכרת ועוד יותר מתנשא מצד מנהלת הסניף שאפילו לא הטריחה את עצמה לרדת ולתת לי שירות באופן אישי אלא באמצעות המוכרת. רק אחרי כשהתעקשתי שהיא תיתן לי את היחס המינימלי ותרד ממשרדה ה"רם" היא הטריחה את עצמה ופתרה את עצמה מלפתור את הבעיה בכך שאין מה לעשות!
המגפיים נשלחו ל"שירות הלקוחות" של זארה בהמלצת מ. הסניף ובטופס שמילאתי ביקשתי במפורש שלא ישלחו את הנעליים בחזרה לסניף לפני שיוצרים איתי קשר טלפוני.
כמובן שלא סמכתי על כך שיחזרו אלי מיוזמתם ולכן אני ניסיתי ליצור קשר בעצמי, התאכזתי לגלות שגם במוקד לא אקבל את השירות שמגיע לי והשארתי אינספור הודעות במענה הקולי, שלחתי פקס, אי מיילים, ניסיתי ליצור קשר עם הסניף ללא הצלחה, ואפילו השארתי הודעות אצל מנהלת לשכת המנכ"ל (לינדה) ולא זכיתי לקבל שירות!
היום (בתאריך 19.11) שלושה שבועות אחרי הרכישה ואחרי עשרות פניות למשרדי זארה, קיבלתי טלפון מהמוכרת (המאוד לא שירותית) שהנעליים מחכות לי החנות ועוד מתעצבנת וצועקת שאין לה אפשרות לעזור לי לקבל שירות נורמלי ושפשוט אגיע לאסוף את הנעליים.
דרשתי לדבר עם מנהלת הסניף והועברתי לסגן מנהל הסניף תבור שהיה מאוד "מופתע" מחוסר השירות שקיבלתי וביקשתי לקבל טלפון של מנהלת השירות\ מנהל האיזור אך כמובן שהוא לא איפשר ושוב נרשמו פרטי ההתקשרות שלי.
אני מאוד מאוכזבת מהשירות או יותר נכון מחוסר השירות ואני ממש לא מתכוונת לוותר בעניין העקרוני הזה, גם אם אצטרך להגיש תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות!
בנוסף, הנזק שנגרם מכל הסאגה הבלתי ניתנת לתפיסה הזאת הוא גדול מכפי שניתן לדמיין, כי אני כבר לא ארכוש יותר מוצרים בזארה וכל מי שמקורב אלי בכל החוגים (חברים, משפחה, קולגות, סטודנטים) סופג את ה"הד השלילי" שהסיפור הזה יצר ואני כבר מכירה חברים שנמנעים מלהיכנס לסניפים כדי שלא ליפול למצב דומה.
ובזבוז כסף! סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי על השירות המגעיל!!!! פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה