שרות גרוע |
נושא התלונה: |
יום שלישי 03 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון רננים, רעננה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-13.2.09 הזמינה עבורי חברה בסניף רננים חולצת בנות לבנה מדגם 6861.601.250. מידה 7-8 שאספקתה הובטחה תוך שבועיים. כעבור 16 ימים, משלא יצרו עימי קשר, עשיתי אינסוף נסיונות ליצור קשר טלפוני עם הסניף ,עם שרות לקוחות ומשלוח פקס לשירות לקוחות אך ללא הצלחה. בכל הפעמים הגעתי לבסוף למענה קולי, וגם כשהשארתי את פרטי לא חזרו אלי. ב-16.3.09 חזרתי לחנות בסניף רננים ושם הכחישו כל הזמנה ולא ידעו על מה אני מדברת. על פי המוכרת, מדיניות החברה לא מאפשרת הזמנת מוצרים ואין לה מושג מי רשמה את פרטי והיכן. ביקשתי שתברר עבורי אם ניתן למצוא את החולצה בסניף אחר, אך נעניתי שאין באפשרותה לעשות זאת ועלי לפנות לשרות לקוחות. שוב ניסיתי אינספור פעמים לדבר עם שרות לקוחות או להתקשר לאחד הסניפים אך שוב הגעתי רק למענה קולי. בלית ברירה נסעתי לבדוק בסניף פתח תקוה ובסניף רמת אביב, שם מצאתי את מבוקשי. לולא הייתי צריכה את הדגם המסוים למטרה ספציפית, לא הייתי מתאמצת כל כך הרבה, ואין לי ספק שלא אקנה בזארה יותר.
בטלפון של שרות הלקוחות ובהפניה לסניפים, לעולם אין מענה. גם פניה דרך אתר האינטרנט כשלה. לפקס לא התקבלה כל תגובה לאחר 4 ימי עבודה.
|
|
|
|
|