פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע שגרר הוצאות ועגמת נפש נושא התלונה:
‏שבת ‏07 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רננים כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנית מכנסיים שנמסרו לקיצור. כשבאתי לקחת אותם אחרי מספר ימים התברר שהמכנסיים לא נמסרו כלל לתיקון. לאחר מספר שעות, טילפנה אלי מנהלת החנות ומסרה לי שהמכנסיים יהיו מוכנים בסביבות השעה 15:00. החנות סירבה לשלוח את המכנסיים המתוקנים לביתי. כשבאתי בשעה 18:00 התברר שהמכנסיים עדיין לא חזרו מתיקון. ב21:00 התקשר אלי מנהל החנות ואמר לי שהמכנסיים יהיו מוכנים למחרת והוא יודיע לי ב9:00 בבוקר. למחרת, הוא התקשר ב14:00 ואמקר לןי שיוכל לסדר עם מישהו שישךחו את המכנסיים אלי אחרי שבת. אין לחנות טלפון ואי אפשר להתקשר אלא רק למחלקת שרות לקוחות הכללית של זארה.
ביום ראשון הביא נהג את המכנסיים ללא אריזה. הם היו אצלו בבגאג' והגיעו מלוכלכים.
ביקשתי ששרות לקוחות יחזרו אלי וגם שלחתי מכתב. לא הצךלחתי לקבל את התיחסות המנהלים, למעט טלפון חצוף ומעליב של מזכירה לא מנומסת.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אנו מודים על פנייתכם.
לאחר בדיקת המקרה עלה כי פנייתו של מר נבו טופלה במלואה במוקד שירות הלקוחות של קבוצת זארה.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

בברכה,

שני גל
מנהלת שירות וקשרי לקוחות
תגובה:
פנייה טופלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה