פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר לפני שפג חודש מזמן הרכישה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:

סיפור המקרה
ביום 27.4.09 רכשתי שמלה שהקוד שלה הוא 30011/159/401 בקניון חולון, רכישת השמלה שולמה ע"י זיכוי שעמד ברשותי על סך של -.180 ₪ והיתרה בסך של -.120 ₪ שולמה בכרטיס אשראי.
את השמלה רכשתי לאחותי, כשזאת ראתה אתה השמלה לראשונה רצתה להחליפה. כשהגיע לחנות לא ידעה איך התבצע התשלום על ידי וכשהמוכרת ניסתה לעשות שיחזור לא מצאה את העסקה המדוברת. מכיוון שזאת בוצעה כפי שהוזכר לעיל על ידי.
אחותי הגיעה לחנות עם השימלה כשהיא עם הטיקט וכל התוויות הנדרשות, השמלה מעולם לא נלבשה ועל כך גם תעיד מנהלת החנות שראתה את השמלה ואכן הצהירה שרואים שהשלמה לא נלבשה והיא חדשה.
מכיוון שהסניף בו נרכשה השמלה לא מחזיק בשמלה יותר טענו בפני כי הם אינם יכולים לקבל את השמחה והם הפנו אותי לשרות לקוחות ע"מ לבדוק כיצד ניתן להחזיר את השמלה ולקבל זיכוי ע"מ שאוכל לרכוש פריט אחר בקבוצתכם.
בפנייתי לשירות לקוחות באמצעות הדוא"ל לצערי לא קיבלתי שום תגובה ממכם, לאחר מכן פניתי שוב ושוב באמצעות הדוא"ל שלוש פעמים לצערי לא ענו לי למייל שנשלח על ידי ולא קיבלתי שום תגובה.
לאחר מכן יצרתי קשר טלפוני ושם גם היה מענה קולי ובו השארתי הודעה על כך שלצערי אני שולחת דוא"ל ואיני מקבלת שום תשובה מהם, חזרה אלי נציגה שלכם לאחר כשבועיים מיום פנייתי הראשונה נציגה בשם שירן שניסתה לסייע בידי והבטיחה לשוב אלי אם תשובות, ולצערי שוב לא חזרו אלי.
כעבור שבוע פניתי שוב טלפונית ואז ענתה לי נציגה מטעמכם בשם יירוס, שניסתה לסייע בידי וגם היא לא יכלה להשיב לי והבטיחה שתשוב אלי, וזאת לאחר מספר ימים חזרה אלי עם תשובה שלילית שבה נאמר: כי "קבוצת זארה לא מוכנה להחזיר את השמלה בטענה שהגעתי מאוחר מידי, בנוסף אמרה לי הנציגה יירוס שמנהלת חנות זארה בסניף חולון לא זוכרת מקרה בו אמרה את מה שאמרה לעיל".
לצערי בכל פניותיי אליכם ובכל הדרכים המקובלות, נתקלתי בסרוב.
חייבת לציין כי אני חיילת משוחררת, שטרם עובדת, וכל שקל עבורי שווה המון, וזה שהשמלה החדשה מונחת בארון מבלי שימוש גורם לי פגיעה.
לא ביקשתי כסף חזרה, כל מבוקשי הוא זיכוי על הסך הנ"ל על מנת שאוכל לרכוש פריט חלופי אצלכם כמי שרוכשת המון המון פרטים ברשת שלכם, חברת מועדון ברשת שלכם, אני מאוכזבת מאוד מאופן ההתייחסות והטיפול בבעיה.


אודה לכם באם אקבל את תשובתכם המהירה בחוזר, על מנת שלא אצטרך לנקוט בהליכים, אשר יובילו אותכם להוצאות מיותרות ולפרסומים לא נעימים.

לסיום ארצה לסיים באמירה שאותה תמיד חשוב לזכור – "גם כאשר הכל קבוע מראש – האפשרות קיימת".

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת השמלה וקבלת זיכוי והתנצלות. פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

הגב' סבן פנתה במכתב למוקד השירות ביום 25.06.2009 בבקשה להחליף באיחור פריט מעונת קיץ 09' אשר נרכש ביום 27.04.2009 (לטענתה) ואין בידה כל חשבונית קניה.

ביום 09.07.2009 נשלח מענה בכתב לכתובתה של הגב' סבן ובו הוסברה מדיניות הרשת ומדוע לא נוכל לאשר החלפה חריגה זו.

בברכה,

שני גל
תגובה:
אי עמידה בתנאי ההחלפה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה