פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה במחיר בין המדבקה על המוצר לקופה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום חמישי 16.6.09 ביקרתי בחנות בדיזינגוף סנטר עם ביתי, על מנת לפנק אותה ליום הולדתה. מכל מה שמדדה "ננעלה" על סנדל. הסנדל היה במחלקת הצעירות TRF, זוג בודד בקיר מלא בדגמי נעלים במחירי סוף עונה. שאלנו את המוכרת אם יש זוג נוסף, מכיוון שהנעליים נראו כאילו עברו כבר הרבה מדידות או שהיו להם בעלים קודמים (סוליה משופשפת, חסר היה תג של המוצר - רק מדבקת מחיר הייתה) נעננו בשלילה - התברר שמדובר בזוג אחרון. כשהגענו לקופה, הקופאית ניסתה להקליד את הקוד המוטבע על הנעל, ולאחר בדיקה במחשב היא תלשה את המדבקה שהייתה על הנעל ואמרה לנו כמעט ב"אני מאשים" - "זה לא המחיר של הסנדל, אתן לא רואות שהמדבקה מלוכלכת?! מישהי כנראה הדביקה את המחיר ממוצר אחר".
כשביתי אמרה לה שהנעל הייתה במחלקה שכל הפריטים בה בסוף עונה, בקיר מלא מדפים עם נעליים שהן זוגות אחרונים שנמצאים בהנחה, היא קראה לאחת מהמוכרות שעברה מול הקופה (כנראה מנהלת משמרת או אחראית על הנעלים, לא ידוע לנו מה הייתה סמכותה) וצעקה לה "זה לא המחיר נכון?!" והיא הסכימה איתה ונעלמה כהרף עין!

כבר ציינתי שהסנדל היה זוג אחרון, ולא נראה כלל וכלל כמוצר טרי שיצא מהקופסה, ומחירו היה לפי המדבקה האדומה שהייתה בהחלט מודבקת עליו 299 ש"ח. המחיר שהופיע בקופה לפי המוכרת היה 349 ש"ח.
ההרגשה שקיבלנו מהמוכרת העליבה והשפילה, כל שאלה שביתי שאלה את המוכרת לא זכתה לתשובה ישירה אלא למלמולים וגלגולי עיניים. כשאני שאלתי לבסוף מה בנוגע למוטו "הלקוח תמיד צודק" גם השאלה הזו נשארה באויר. חשנו שהצוות הקופאיות רק מחכה שה"מפגע" שהיינו יתפנה מהשטח.

חוץ מהעובדה שהמחיר הנמוך הגיע לנו לפי חוק הצרכן, התווספה לכך ההרגשה המשפילה והיחס המבזה שקיבלנו הם שגרמו לנו לצאת מהחנות במפח נפש וללא מתנת היומולדת של ביתי.
נכון, אנחנו ישראלים, ולמול ההמון ששהה בחנות ניתן להבין את המוכרות שלא מתרגשות מלקוח אחד שלא יצא מרוצה מהחנות, אבל אנחנו מכירים גם תרבות שירות אחרת!

התלונה נשלחה לשרות הלקוחות של החברה שלוש פעמים ולא נתקבלה שום תגובה!!!

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.
על פי רישומי מוקד השירות זוהי פנייתה הראשונה של הגברת ברין בנושא זה.
הפנייה תיבדק ותטופל בהתאם לנהלי הרשת.

בברכה
תגובה:
בדיקה וטיפול בהתאם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה