פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתשובת חברת זרה על תלונתי מיום 14.7.09 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי הרב מנהלת שירות חברת זארה ממשיכה בשקריה פנייתי הראשונה לחברת זארה היתה ביום 4.6.09 בשעה 16.38 במייל כאשר שבוע לפני כן הייתי בחנות בסניף בחולון. זאת בעצם היתה פנייתי הראשונה לרשת, שלפי תאריך הרכישה לא חלף חודש מצ"ב מכתב תשובתי שנשלח לחברת זארה על תשובתם אלי בחוזר.
לפני מס' ימים קיבלתי את מכתבך המגיב על פנייתי בכתב אליכם מתאריך 25/06/09. אקדים ואומר שמאוד מפליאה העובדה שאת המכתב המדובר קיבלתי רק לפני מס' ימים, בעוד שעל גבי המכתב עצמו מופיע התאריך 09/07. אני מקווה שאין בעניין זה משום כוונת הלב.

ולענייננו, במכתבך אליי ציינת מס' דברים אשר אינם נכונים והייתי רוצה לתקנם ולהפנות את תשומת לבך למס' דברים נוספים שהנכם מתעלמים מהם באופן עקבי לכל אורך ההידברות ביננו:

מדיניות החזרת הפריטים של הרשת מפורטת היטב על גבי השילוט בחנויות ומובהר היטב על גבי החשבונית,30 ימים במהלך העונה. כפי שהסברתי במכתבי הראשון,פניתי אליכם ימים ספורים לפני תפוגת תוקף תקופת ההחזרה,ז"א במסגרת 30 הימים שהותנו,אך אתם בשלכם "השמלה נרכשה למעלה מ30 יום מבקשתך להחליפה", וזה לא נכון.

נוסף על כך, כפי שנתבקשתי לעשות בסניף זארה בקניון חולון,פניתי לשירות הלקוחות של החברה על מנת לדעת מה עושים עם הפריט כיוון שסניף זארה חולון סירב לקבל את השמלה משום שלא החזיק בה יותר (מה שלכשעצמו נשמע תירוץ עלוב). הפניות הראשונות שלי אליכם נעשו באמצעות המייל ימים מועטים עד כדי גיחוך מהפניה שלי לסניף זארה חולון,אולם אתם הואלתם לחזור אליי שבועיים מיום פנייתי הראשונה אל שירות הלקוחות. אבקש להעיר את תשומת לבכם לעובדה שפנייתי אליכם היא לא מהתאריך 25/06/09 אלא הרבה קודם לכן אלא שאתם ראיתם את "מתן השירות האיכותי כערך עליון" רק כששלחתי מכתב זועם עם העתק ליו"ר הרשות להגנת הצרכן. אם כך עליי לשאול, על איזה ערך עליון את מדברת,ואיזה שירות איכותי וטוב ביותר את מנסה/משתדלת לתת?!

אני מאמינה בצדקת דרכי ויודעת שהעניין המדובר הוא כבר לא לשם הזיכוי.העיקרון המנחה אותי,ואני מקווה שגם אתכם, הוא הגינות מסחרית.


נבואה ניתנה לקטנים ושוטים. אינני קטנה ובטח שאינני שוטה אך בענייני אני יודעת שבמידה ולא אזכה למידת ההגינות המגיעה לי מכוח הזכות,קבוצת זארה ישראל לא תזכה "לגהץ" את צידו המגנטי של כרטיס האשראי שלי ואני מאוד אשמח שלא תעמדו לשירותי בעתיד.
לצערי כנראה לא יהיה מנוס מלפנות לערכאות משפטיות וזה לו רק להוכיח את צידקתי, ולהעמיד את החברה שמסתתרת מאחורי המקרה בשקריה.
כספי, ותרמית סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה