פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש בגין מוצר פגום נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי חצאית במיוחד לאירוע מסוים. ביום האירוע בדרכי כאשר התיישבתי ברכב החצאית נקרעה כך שנאלצתי לשוב לביתי ולהחליף את הבגדים, דבר הגרם לי לעגמת נפש ולאיחור לאירוע. הגעתי לסניף רק כעבור חודש ימים מאחר ואיני גרה באיזור הסניף ומכרתי את הרכב שלי באותה תקופה. בסניף נאמר לי שאין אפשרות להחליף את המוצר כי הקרע הוא בתפר וזה קורה והציעו לי תיקון. לא הסכמתי לתקן את החצאית וביקשתי לשלוח לשרות הלקוחות, שרות הלקוחות לא טרחו בכלל להתקשר אליי לאחר 14 ימי עבודה כפי שהובטח לי וגם לא שלחו לי מכתב כפי שנאמר לי. אחרי שאני יצרתי עימם קשר נאמר לי שהתשובה ממתינה לי בסניף והיא שלילית. הגעתי לקבלאת התשובה אחרי חצי שעה בערך של חיפושים מחזירה לי המוכרת את החצאית הפגומה. אינניי מוכנה לתקן את החצאית ולקחת את הסיכון שהיא שוב תקרע עגמת הנפש שנגרמה לי הספיקה ואינני מוכנה לקחת שוב את הסיכון שזה יכול לקורת שוב כפי שנאמר לי ע"י אחד המוכרים "זה רק התפר". השירות שקיבלתי היה גרוע. לא ביקשתי כסף חזרה, כל מבוקשי הוא זיכוי על הסך הנ"ל על מנת שאוכל לרכוש פריט חלופי אצלכם כמי שרוכשת המון המון פרטים ברשת שלכם, אני מאוכזבת מאוד מאופן ההתייחסות והטיפול בבעיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי או החלפת המוצר פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.
פנייתה של הגב' קירשנבאום תיבחן בשנית והיא תטופל בהתאם.

בברכה,
תגובה:
בדיקה חוזרת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה