|
|
|
|
|
|
אי התייחסות ויחס מזלזל!!! |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי מס' 43315 על מוצר פגם שרכשתי בזארה ועל היחס המזלזל והטיפול הלקוי בבעיה. טרם קיבלתי תשובה וטרם מישהו טרח להתקשר אליי ולטפל בבעיה על אף ההבטחות מצד נציגי שרות הלקוחות כאשר אני זו שהתקשרתי על מנת לברר מהי ההחלטה שהתקבלה. פשוט בושה!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שני גל , מנהלת שירות ו |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
לא ברורה לי הכפילות - הלקוחה טופלה ופנייתה נסגרה לשביעות רצונה.
בברכת שנה טובה, |
תגובה: |
מענה |
פתרון: |
|
|
|