|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות הגרוע ביותר שנתקלתי.. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 23 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים בערך, מסרתי סנדל לתיקון או לזיכוי לאחר שנקרע בחלקו הקדמי,
מזארה נמסר לי בתגובה כי הסנדל נקרע כתוצאה של בלאי למרות שהסנדל ננעל לכל היותר 6-7 פעמים , התעקשתי ושלחתי מייל למנהלת שירות הלקוחות - שני גל,
וגם היא נענתה בשלילה לבקשתי לזיכוי המוצר (זיכוי היות והחברה הודיעה כי לא מבצעת תיקוני נעליים!) , יש לציין שהנעל עלתה 350 שקלים , וננעלה פעמים ספורות בלבד וזארה כרשת אופנה אמורה לספק את השירות המתאים לזה! חוצפה ממדרגה ראשונה לקבל כזה יחס משירות לקוחות , בטח ובטח שאני וכל משפחתי לקוחות קבועים של רשת זו ! בושה וחרפה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי או תיקון הנעל . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שני גל , מנהלת שירות ו |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הגב' נחום טופלה במחלקת שירות לקוחות ולאחר בדיקת המקרה ניתן מענה מלא לפנייתה.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת, |
תגובה: |
מענה מלא |
פתרון: |
|
|
|