פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות הגרוע ביותר שנתקלתי.. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים בערך, מסרתי סנדל לתיקון או לזיכוי לאחר שנקרע בחלקו הקדמי,
מזארה נמסר לי בתגובה כי הסנדל נקרע כתוצאה של בלאי למרות שהסנדל ננעל לכל היותר 6-7 פעמים , התעקשתי ושלחתי מייל למנהלת שירות הלקוחות - שני גל,
וגם היא נענתה בשלילה לבקשתי לזיכוי המוצר (זיכוי היות והחברה הודיעה כי לא מבצעת תיקוני נעליים!) , יש לציין שהנעל עלתה 350 שקלים , וננעלה פעמים ספורות בלבד וזארה כרשת אופנה אמורה לספק את השירות המתאים לזה! חוצפה ממדרגה ראשונה לקבל כזה יחס משירות לקוחות , בטח ובטח שאני וכל משפחתי לקוחות קבועים של רשת זו ! בושה וחרפה
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי או תיקון הנעל . פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

הגב' נחום טופלה במחלקת שירות לקוחות ולאחר בדיקת המקרה ניתן מענה מלא לפנייתה.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת,
תגובה:
מענה מלא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה