|
|
|
|
|
|
תלונה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 23 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במרץ 2011 עשיתי קניה מזארא שכוללת כמה פריטים ובין היתר מכנס מבד, אחרי שלבשתי את המכנס פעם אחת התרחב במידה לפחות, תוך שבוע - עשרה ימים חזרתי לחנות בכדי לנסות להחזיר . הופתעתי מאוד מהיחס הגובל בחוצפנות של מנהלת המשמרת (שוראין לה דגנית אם אני לא טועה) היא דיברה איתי בטון מאוד בטוח שממש גובל בחוצפנות והסבירה לי שאין סיכוי שיתנו לי זיכוי או יחזירו את המוצר!
הסברתי לה שאני קונה הרבה בזארא ואני כבר מכירה את שירות הלקוחות ושאני מאוד בטוחה שהם יענו לדרישה שלי. לאחר שהיא עשתה לי פרצופים היא אמרה שתשלח את המכנס לבדיקה . לפני כמה דקות קיבלתי טלפון מהסניף של גרנד קניון שהשאירו לי הודעה שהשובה שלילית ! אני רותחת מזעם ! אני לא יכולה להמאין ששירות הלקוחות בזארא הדרדר כל כך, הרי גם במנגו ואפילו בקסטרו היו מחזירים את המוצר ונותנים לי זיכוי !!
באמת אני לא מבינה איך הם הגיעו לרמה כזאת נמוכה בשירות . הדבר היחידי שאני יכולה לעשות הוא לפנות לזארא עולמי בתלונה , אני רוצה שהם ידעו שהשירות לקוחות בארץ ירד ! דבר שני אני אנסה לקנות ממנגו עכשיו ואנסה להימנע מלקנות בזארא ! ואם בכלל אני לא מתקרבת לסניף של הגרנד !
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|