|
|
|
|
|
|
עובדי החנות לא מוכנים לקבל נעליים פגומות ולא נותנים לדבר עם המנהלת |
נושא התלונה: |
ברקוביץ סיון |
שם/כינוי: |
יום שלישי 19 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בערב חג הפסח רכשתי לביתי בת ה-3 נעליים באותו היום לאחר הסדר ראיתי כי הנעליים שחוקות לגמרי כלומר מקולפות (חשוב לציין כי היינו בבית)יום למחרת בצאת החג שלחתי את אבי להחליף את הנעליים אחד העובדות ביקשה שיחזור שוב מחר כי המנהלת לא נמצאת . אבי חזר שוב המנהלת שוב לא נמצאה סגנית המנהלת לא הסכימה בשום פנים להחליף את הנעליים והתייחסה בחוסר כבוד לאבי בן 75. שוחחתי עימה גם בטלפון באותו הזמן והיא לא הייתה מוכנה בשום פנים לקשר אותי עם המנהלת, ולא ביקשה את הטלפון שלי אולי לחזור אליי שום שירות לא ניתן ואף להפך חוסר התייחסות משווע.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזר כספי על הנעליים איני מעוניינת לרכוש שם יותר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות קבוצת ZAR |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
זוהי הפעם הראשונה בה אנו נתקלים בפנייתה של הגב' ברקוביץ.
הפנייה תיבדק ותטופל.
בברכה, |
תגובה: |
בדיקה וטיפול |
פתרון: |
|
|
|