פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עובדי החנות לא מוכנים לקבל נעליים פגומות ולא נותנים לדבר עם המנהלת נושא התלונה:
ברקוביץ סיון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏19 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בערב חג הפסח רכשתי לביתי בת ה-3 נעליים באותו היום לאחר הסדר ראיתי כי הנעליים שחוקות לגמרי כלומר מקולפות (חשוב לציין כי היינו בבית)יום למחרת בצאת החג שלחתי את אבי להחליף את הנעליים אחד העובדות ביקשה שיחזור שוב מחר כי המנהלת לא נמצאת . אבי חזר שוב המנהלת שוב לא נמצאה סגנית המנהלת לא הסכימה בשום פנים להחליף את הנעליים והתייחסה בחוסר כבוד לאבי בן 75. שוחחתי עימה גם בטלפון באותו הזמן והיא לא הייתה מוכנה בשום פנים לקשר אותי עם המנהלת, ולא ביקשה את הטלפון שלי אולי לחזור אליי שום שירות לא ניתן ואף להפך חוסר התייחסות משווע.
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי על הנעליים איני מעוניינת לרכוש שם יותר. פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות קבוצת ZAR שם ותפקיד:
שלום רב,
זוהי הפעם הראשונה בה אנו נתקלים בפנייתה של הגב' ברקוביץ.
הפנייה תיבדק ותטופל.
בברכה,
תגובה:
בדיקה וטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה