אי מתן החזר כספי/ ביטול עסקה עבור חליפה בחברת זארה ZARA |
נושא התלונה: |
גל נדב |
שם/כינוי: |
שבת 23 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רח' שמחה גולן 54, חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
במוצ"ש 23.4.11 הגעתי לחנות זארה בקניון גרנד קניון בחיפה. שהיתי שם במשך כשעה ונעזרתי במוכרת החנות בקניית חליפה לחתונתי.
בעזרת המוכרת בחרתי חליפה שנרכשה עבור 1000 ש"ח.
ביום חמישי, 28.4.11, ניגשתי לחייט ע"מ לבצע מכפלת במכנסיי החליפה ולקצר את שרוולי החליפה. כאשר מדדתי את החליפה הוא אמר שהחליפה לא מתאימה למידות גופי וכי כל תיקון שינסה לעשות בחליפה יהרוס אותה.
באותו יום ניגשתי לתופרת נוספת וקיבלתי ממנה את אותה התשובה, החליפה פשוט לא מתאימה לי ולא ניתן לתקנה מבלי להרוס אותה.
באותו יום, 28.4.11, ניגשתי לחנות זארה עם החליפה וביקשתי לקבל החזר כספי, שם נענתי בשלילה משום שמדיניות החברה היא ביטול עסקה עד שלושה ימי עסקים. דיברתי שם עם מנהלת מח' הגברים שאמרה לי בעצמה שהמוכרות יודעות שכמעט בלתי ניתן לבצע תיקונים בבלייזרים וכי המוכרת לא נהגה כשורה. היא הציעה לי לגשת לחנות בגרנד קניון.
למחרת, יום שישי 29.4.11, ניגשתי לחנות זארה בגרנד קניון, שם פניתי גם כן למנהלת מח' הגברים - היא לא הסכימה לשמוע את דבריי ורק הפנתה אותי לשירות הלקוחות של החברה (בטלפון 1599-510510).
מכיוון ששירות הלקוחות לא פעיל ביום שישי, פניתי היום, 1.5.11 לשירות הלקוחות
של זארה. שם נעניתי בחוסר סובלנות ע"י נציגה שלא הסכימה לבטל את העסקה. התעקשתי לדבר עם הנהלת שירות הלקוחות, אך עד למועד כתיבת תלונה זו (שעה 3 בצהריים) לא קיבלתי מענה ממנהל ושירות הלקוחות כבר אינו זמין.
אינני אדם לובש חליפות ואינני יודע כיצד חליפה אמורה "לשבת על הגוף", כלומר מה אמור להיות אורך החליפה, אורך שרווליה וכו'.. אני מתחתן בשבוע הבא ואני חייב לקנות בדחיפות חליפה חדשה (כמובן שלא בזארה) - אין ברשותי כסף להשקיע עוד 1000-2000 ש"ח נוספים לקניית חליפה חדשה לכן אני מעוניין בביטול העסקה עם זארה.
אני לא מבין למה זארה, שחרטה על דגלה שירות הוגן ללקוח, מתנהגת בצורה כ"כ לא מתחשבת ומבזה.
נ.ב. מק"ט הבלייזר: 01564340800489
מק"ט המכנס: 01564341800426
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה / החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|