פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר היענות לבקשה להחלפת מכנס פגום שנרכש! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני חשה פגועה מאוד מהיחס המזלזל והנשנה בחנות זארה. לפני מספר שבועות רכשתי מכנס שחור ומכנס לבן באותה מידה. בעת לבישתי פעם אחת, הרגשתי שהתפרים של המכנס הלבן מאוד רופפים ועלולים להיקרע, וכשבחנתי את המכנס גילית חורים ברורים מאוד של המחט באיזור הישבן. כמו-כן, הוא היה גדול לפחות במידה מאשר המכנס השחור, והיו לו חוטים רופפים מאוד באיזורים רבים במכנס. חיכיתי על מנת שיחודש המלאי והמכנס יגיע שנית לרשת, ובעת שהגיע הגעתי לסניף על מנת להסביר את הבעיה. המנהלת טענה שהיא לא רואה סיבה מספקת להחליף את המכנס למכנס חדש, על אף שהראיתי לה את ההבדל העצום בין מכנס ישן למכנס חדש. טענתה הייהת כי בשל העובדה שהוא נלבש זה לגיטימי שהוא יתרחב ככה, אך התרחבות שכזו ודפקטים שכאלו במכנס אינם לגיטימיים כלל!! החלטתי לשלוח את המכנס לשירות לקוחות, סמוכה ובטוחה שהם יתנו לי את השירות הראוי. אולם, כעבור שבועיים בעת בידקתי הופתעתי לגלות שהתשובה שלילית. רכשתי מכנס מהחברה שלכם בעל דפקטים רבים, והחברה כה אטומה ובוחרת לוותר על לקוחותיה כה בקלות יתר! אינני מתכוונת לעבור בשתיקה על מכנס שרכשתי ואני מרגישה שהוא הולך להיקרע, ותפרים רבים שלו פרומים! יש לציין כי המכנס הזהה בשחור שרכשתי במצב מעולה, לבשתי אותו רבות והוא לא התרחב, לא שינה צורתו במידה רבה, התפרים שלו במצב מצויין ואני מאוד מרוצה ממנו! לכן, ניתן לראות הבדל עצום בין 2 המכנסיים, ואין זה הגיוני שהחברה לא באה לקראתי להחליף למכנס זהה ללא פגמים!
בזבוז זמן+עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש להחליפו למכנס זהה חדש על מנת שתהיה תמורה ראויה לכספי! פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה