פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר פגום< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי אילנה וקניתי ב16.4.11 מכנס ג'ינס בזארה שבקניון עזריאלי בת״א. לאחר הגעתי הביתה ולאחר גזירת כל התוויות שעל המכנס ומדידתו גיליתי כי המכנס פגום ויש עליו פסים פרומים מוזרים.
ניגשתי עם המכנס לסניף בקניון חולון והם לקחו את המכנס והגישו בקשה להחלפה בשירות הלקוחות מכיוון שגזרתי את התוויות מהמכנס. קיבלתי סירוב.
והשבוע קיבלתי בחזרה את המכנס אליי.
ואני אוסיף ואומר שהבחורה בשירות הלקוחות הייתה מאוד בוטה ואחרי מספר פעמים שהתקשרתי לברר אם יש תשובה בנושא היא העזה לומר שאני שקרנית ושלא התקשרתי לברר שום דבר חוץ מפעם אחת. והתשובה שהייתה אמורה להשלח לכתובת שלי נשלחה בכלל לאיזה כתובת בניצני עוז שהייתה מצויינת על מכתב הסירוב שקיבלתי ממנהלת השירות לקוחות בפקס. (אני גרה בבת ים)
וכל זה רק מראה על היחס לפנייה שלי ועל שירות הלקוחות המזלזל. אף אחד לא באמת התעמק בפנייה שלי ולא ניסה לבוא לקראתי.
אני קונה קבועה ומאוכזבת שנשארה עם מכנס פגום שממילא לא הייתם מוכרים בגלל הפגם גם אם התוויות היו נשארות.
באמת שמאוד התאכזבתי. הכסף בוזבז לאוויר (ובתור חיילת אין לי אותו בשפע).
הייתי רוצה שיתייחסו לתלונה הזאת ברצינות ושיחליפו לי את המכנס הזה למכנס שאינו פגום. אפשר לראות שחוץ ממדידה לא לבשתי את המכנס לשום מקום.
כספי סוג הנזק :
החלפת המכנס לכזה מכנס בדיוק אבל לא פגום ובמידה ובלתי אפשרי אז החזר כספי או זיכוי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה