חוסר לקיחת אחריות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון עזריאלי מודיעין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום, אני רכשתי לבעלי מכנס שחור לפני כמספר חודשים בזארה, לפני כחודש שמנו לב שבמכנס בחלקו האחרוי יצאו מעין עיגולים קטנים שיוצרים דפקט במכנס, שלחנו את המכנס לבדיקה בזארה והתשובה שקבלנו לאחר בדיקת מעבדה הינה שהבעיה נוצרה מגורם חיצוני (כביסה לא נכונה שלנו), ייתכן והתשובה שקבלנו היתה נכונה והיינו מקבלים אותה (למרות שהמכנס כובס עפ"י ההנחיות שכתובות בו) אילולא רכשתי מכנס נוסף זהה בצבע כחול לפני כחודש ואותה בעיה בדיוק חזרה גם במכנס זה, חשוב לציין שמכנס זה טרם עבר כביסה. מכך ניתן להסיק שמדובר בבעיה בבד ולא כתוצאה מכביסה לא נכונה. מדובר ב2 מכנסים זהים שמעלים את אותה בעיה, על החברה לקחת אחריות בתקלה ולהחליפם.
אודה לטיפולכם הדחוף כי מאוד התאכזבנו מהשירות.
תודה אושרת
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת 2 המכנסיים לתקינים או לחילופין זיכוי כספי בהתאם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|