פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח ותיק מאוכזב ופגוע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד שני גל שלום רב .

שמי ליאור ,אני יכול להעיד על עצמי כלקוח לשעבר של החברה ובד"כ גם לקוח מרוצה,לקוח שאחד לחודש חודשיים רוכש בחנות בקניון רוטשילד בראשון ,לכל אירוע ממסיבה של חבר ועד לחתונות של משפחתי אני רוכש את בגדיי מזארה,אפשר לראות זאת לפי ארוני שכ 80 אחוז מתכולתו עם הטיקט של זארה. לפני כחודשיים ברכישה האחרונה שלי עשו לי עוול וגרמו לי לעוגמת נפש ,פגיעה כזו שגרמה לי לשכוח מחברה זו ,שכרגע אין ברצוני אפילו לדרוך בחנות זו בפרט ובזארה בכלל. לפניי כחודשיים נכנסתי לחנות בקניון רוטשילד,אנשי המכירות שם די מכירים אותי ובחור בשם אלון עזר לי לרכוש ג'ינס וחולצה לכבוד אירוע של חבר,אלון ידע היטב את מידותיי ולפיהם נתן לי את המידות הנכונות . לפני הרכישה הייתה לי בקשה מאלון שיביא לי את המידה הנכונה מהמחסן ,אלון כמובן הביא לי את החולצה והג'ינס לפי בקשתי ורכשתי את הבגדים .לפני היציאה לחתונה הורדתי את הטיקט שהיה מחובר אל החולצה ועליו היה רשום המידה לארג (המידה שלי) גיהצתי שוב את החולצה ואז לבשתי אותה, כאשר אני בא ללבוש את החולצה אני מרגיש באי נוחות ,בתחילה חשבתי שזה קשור לשרוול או שלבשתי את החולצה בצורה לא נכונה,אך כאשר אני מסובב את החולצה אני רואה שעל הטיקט בגב של החולצה רשומה המידה מדיום ולא לארג כפי שהיה רשום בטיקט שהיה מחובר לחולצה. כאשר ראיתי את העובדה הזו הבנתי שעשו כאן טעות גדולה ואני זה ששילם את המחיר.למחרת ניגשתי לחנות בקניון רוטשליד על מנת להחליף את החולצה למידה המתאימה לי ,כאשר הגעתי ניגשה לי מנהלת המשמרת,הראיתי לה את הקבלה וטענתי שנעשתה תקלה והביאו לי מידה לא נכונה(על הטיקט בחולצה היה רשום מדיום ובטיקט שהיה מחובר לחולצה היה רשום לארג) , המנהלת בחנה את החולצה וראתה שגיהצתי אותה ובשיא חוצפתה !! טענה שבגלל הגיהוץ אני לא אוכל להחליף את החולצה . נעזוב את העובדה שכל מצב הרוח שהיה לי לקראת החתונה ירד לי ,כי רכשתי את חולצה זו במיוחד לאירוע וכעת הייתי צריך למצוא תחליף אחר,אני פשוט לא מבין מאיפה ההיגיון הבריא שלה או של החברה.רציתי לציין שהכתם הכי גדול היה ביחס כלפיי של שירות הלקוחות הן בחנות והן בטלפון . אני ומשפחתי קונים מדי חודש מוצרים של חברה זו ,בכל כניסה לחנות יש יחס מעולה של מוכרים שרק רוצים למכור , במצבים אלה הם הכי מחויכים ,הכי נחמדים,החברים הכי טובים אבל פעם אחת כשלקוח כמוני צריך את ההבנה ואת העזרה המוכר/המנהל לא נמצא שם לעזרתו. בד"כ אני לא עושה דברים כאלו,במיוחד לא עבור חולצה אחת הרי זה בסה"כ הוצאה קטנה ,אך בסופו של דבר הלקוח הקטן שקונה לאורך זמן את המוצר של החברה הוא זה שמניב את הרווחים ועל לקוחות נאמנים צריך לשמור וזה ממש לא מה שאתם עושים. מה שרציתי להראות פה זה את היחס המשפיל ,את הטרטורים מהחנות לשירות הלקוחות בטלפון שגובל בחוצפה שגורם לי לאבד את השלווה שבד"כ אני נמצא בה ,שגורמת לי לעוגמת נפש ושאני מגיע למצב שאני פשוט נגעל ולא רוצה לדרוך שוב .בחנות זו. מקווה שתפתחו קצת העיניים לפחות לא בשבילי אלא בשביל שאר הלקוחות שלכם ,שיהיה אחלה שבוע.





תודה רבה ,ליאור

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה