|
|
|
|
|
|
החלפת פריט |
נושא התלונה: |
יום שני 25 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/7 קנתה לי אישתי מתנה אשר נתנה לי מספר ימים מאוחר יותר. המתנה כללה 2 פריטים וביקשתי להחליף את אחד מהם. כשחזרתי לחנות המנהל אמר לי שפריטים בסוף העונה ניתן להחליף עד 5 ימים. הוא הוסיף שידיו כבולות למדיניות החברה, אבל עודד אותי לפנות לשירות לקוחות כי הם "בטוח יפתרו את הבעיה". כשפניתי לשרות לקוחות נתקלתי ביחס מזלזל שהגיע להרמת קול ולאמירה שהייתי צריך לשים לב לפתקית שרשום בה את זמן החלפת הפריט. יש לציין כי בשיחת הטלפון הייתי מוכן לקבל את המחיר הנמוך אליו ירד הפריט, אולם בחברה לא היו מוכנים לשמוע את הצעת הפשרה. בשרות לקוחות לא נתנו לי לדבר עם מנהלת השרות ואמרו שניתן ליצור קשר רק בפקס או במייל. כלקוח ותיק שקונה בסכום של אלפי שקלים הופתעתי מהחוסר גמישות ומחוסר הרצון ללכת לפנים משורת הדין במקרה שהחולצה עדיין נמכרת בחנות!
ברצוני לפנות גם לרשת בסניף הבינלאומי ולהעביר את התלונה על היחס המזלזל אחרי שנים רבות של נאמנות.
אין לי כוונה לרכוש בחנות בעתיד אם לא תינתן האפשרות להחליף את החולצה.
מספר קבלה: 483486
מקור:124
תודה רבה
|
עלבון, כספי |
סוג הנזק : |
החלפת החולצה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|