פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שמלה פגומה נושא התלונה:
לויט לימור לויט שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏20 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה כתובת:
זארה רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתי רכשה שמלה סטרפלס בזארה, כעבור שבוע היא ביקשה ללבוש אותה לאירוע, אולם עוד בטרם יצאנו לאירוע, השמלה נפתחה עליה, חשבתי שהיא לא סגרה טוב את הסוגר מאחור אולם כשהתקרבתי אליה ראיתי כי הסוגר שמחזיק את שמלת הסטרפלס נשבר. לא אתאר את עוגמת הנפש, את העיכוב, אני חושבת שאפשר להמשיך למה שהתחולל כשהגעתי לזארה רננים.הגעתי לסניף רננים עם השמלה, הייתי בטוחה שאזכה להתנצלות ואקבל זיכוי, הפקיד שמכיר אותי מפעמים רבות אחרות, שבהן רכשתי בגדים רבים מהסניף, אמר כי אינו יכול לעשות דבר וכי עליו לקרוא למנהלת. המנהלחת לוסי הגיעה, לא עניין אותה שאני לקוחה קבועה, לא עניין אותה שהשמלה נשרה מעל גופה של בתי עוד בטרם זכתה ליהנות ממנה, לא עניין אותה שבתי בת החמש עשרה נותרה במערומיה, כל שהיה אכפת לה הוא שניתן לתקן לכאורה את התופסן. הסברתי לה בנימוס כי השמלה נקנתה במחיר מלא, שמלה סוג א' שהתגלתה בסוג ב', וכי חלף רק שבוע מזמן הקנייה, גם הסברתי לה שבתי בת החמש עשרה לא יכולה לקחת סיכון ולצאת למסיבה עם שמלה שעברה מפוקפק, לא אוכל לתת לה לצאת מהבית בשמלה שאיני בטוחה שתחזיק מעמד עד לסוף האירוע. אמרתי כי איני מבקשת את כספי בחזרה גם אוותר על זיכוי ואקח פריט אחר במקום. הסברתי כי אני לקוחה ותיקה וכי מעולם לא דרשתי להחזיר פריט, וכי תיקונים מקובלים עליי, אלא שבמקרה של שמלת הסטרפלס, בטוחני כי הייתי מסרבת לתיקון משום שכל מה שמחזיק את השמלה זה אותו תפס שלא שרד למן ההתחלה. לא עניין אותה דבר, היא נהגה בי בגסות והסבירה שלא מעניין שהשמלה נקנתה לפני שבוע או שהתופסן לא החזיק מעמד, אותה לא מעניין דבר רק החוק שלהם שאומר שגם אם סוג א' התברר כפגום, אין מחזירים.
ביקשתי לדבר עם מנהל, שהרי איני מנסה לרמות אלא רק לעמוד על זכויותיי. לא אפשרו לי לשוחח עם מנהל, ולכן אני כותבת לכם בתקווה שקולי ישמע, ואולי אחרים יקראו וידעו כי חנות כמו זארה אינה נוהגת בהגינות כלפי לקוחותיה.
תודה, לימור
עוגמת נפש, כספי, תסכול סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה