פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת פריט נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשדוד קניון סי מול כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי שמלה ב170שח בסוף עונה סכום לא קטן לשמלה פשוטה מכיוון שאין לי סניף קרוב למגוריי התעכבתי בהחלפת הפריט 3 ימים מעבר ל5 ימי ההחלפה התנצלתי בפני המוכרת והסברתי את הסיבה שנסיעה לאשדוד מהמושב בו אני גרה אורכת 40 דקות ובאתי במיוחד זו סרבה לעזור והפנתה אותי לשירות לקוחות שם קיבלתי יחס זעזע של חוסר סבלנות והבנה עי נציגה בשם יפית כשבקשתי לשוחח עם מנהל קיבלתי סירוב מוחלט אטימות ויחס בוטה במיוחד כשחייגתי בשנית יפית הנציגה העצבנית פשוט צרחה שאינה מעוניינת לשמוע אותי אמרתי שלא איתה אני מעוניינת אלא עם שני גל המנהלת אז היא צרחה שזה לא יקרה וניתקה לי בפרצוף אני מזועזעת מהיחס אני חושבת שזכותי המלאה לשוחח עם מנהל ולדרוש את זכותיי כלקוחה טובה  
כספי סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה