פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
zara - שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי בזארה מכנס ברמודה בצבע כחול, שהוריד את הצבע על כל הבגדים שכובסו יחד איתו (בין הבגדים היו הרבה בגדים יקרים),
לאחר הפנייה שלי לשירות הלקוחות, נאמר לי להגיעה לסניף עם כל הבגדים שנפגעו.
בסניף הסכימו לקחת רק שני פריטים לבדיקה.
כמובן שאף אחד לא חזר אלי, לאחר כשבועיים וחצי יצרתי קשר ונאמר לי שמצאו שיש בעיה במכנס ויזכו אותי במחיר המכנס.
אמרתי לנציגה (אתי) שאני לא מעוניין בזיכוי המכנס אלא בזיכוי של כל הפריטים שנהרסו כתוצאה מהמכנס הפגום.
אמרה לי שתבדוק שוב עם המנהלת שלה.
לאחר מכן חזר אלי מנהל סניף חולון שבו קניתי את המכנס ואמר לי שהחליטו לזכות אותי על הפריטים שנהרסו ותוך יומיים מקסימום יחזרו אלי מהשירות לקוחות לתאם את זה.
כמובן ששוב אף אחד לא חזר אלי.
לאחר כשלושה ימים מהשיחה עם מנהל סניף חולון, אמרה לי אתי מהשירות לקוחות, שלאחר שיחה עם המנהלת שלה הם החליטו לזכות אותי ב200 ₪ (וזאת על כך שהטיפול לקח כחודש ימים).
טענתי לפניה שהזיכוי לא פרופורציונאלי לפריטים שנהרסו לי (כ2000 ₪),
ושאני לא מסכים לפיצוי הזה. שאמרתי לה שמנהל סניף חולון סיכם איתי לפני כמה ימים שאקבל זיכוי על הפריטים שנהרסו, היא אמרה לי שאין לא סמכות להגיד את זה והם לא יגבו אותו במה שאמר.
כשביקשתי לדבר עם המנהלת שלה, נאמר לי שאין אפשרות כזאת ושאפנה בפקס.
יש לציין שכל השיחות היו מוקלטות.
אני חושב שחברה כמו זארה, חברה בסדר גודל עולמי היית צריכה לקחת את האחריות על המוצר שלה ולזכות אותי בכל הפריטים שנהרסו לי.
השלב הבא שלי זה לכתוב מייל להנהלת הרשת (העולמית) דרך האתר שלהם ונראה מה תהיה תגובתם.
תודה
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות קבוצת ZAR שם ותפקיד:
שלום רב,

פניית הלקוח טופלה ונסגרה לשביעות רצונו.

בברכה,
תגובה:
מענה הולם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה