|
|
|
|
|
|
שרות גרוע |
נושא התלונה: |
רוזנבאום אולגה |
שם/כינוי: |
יום שני 31 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב11.10.11 בסניף זארה איילון רכשתי חולצה במידה סמאל.חולצה במידה מדיום שהייתי צריכה הייתה פגומה.הבחורה אמרה לי לקנות את זאת ואחר כך להחליף באחד הסניפים.הייתי בכל הסניפים הסמוכים ולא הייתה מידה שלי.אז היום התקשרתי לשרות לקוחות לברר איפה יש.בחורה נחמדה אמרה לי שיש בסניף רמת אביב ושנשאר כמה פריטים כדאי לי להתקשר ולבקש לשמור את חולצה.אני התקשרתי לסניף רמת אביב ממשך כמעט שעתיים.לא עונים.חזרתי לאותה בחורה בשרוט לקוחות היא אמרה לי שתשלח מייל לסניף שיחזרו אליי.עכשיו כבר סוף יום עבודה ועדיין לא עונים ברמת אביב ועדיין לא חזרו אליי.אם המידה שלי תוזל מהמלאי אני נשארת עם החולצה שלא מתאימה לי!!!אז מה לא לאמין לעצות המוכרות בזארה?או שלא להאמין בשרות הגרוע בזארה בארץ?או שלהפסיק לקנות ברשת שקרנית?
|
עגומת נפש. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|