אי החלפת פריט שנרכש |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במכתבי זה אני מבקשת להביע מורת רוחי בגין היעדר אפשרות החלפת פריט כמפורט ובהתאם לעובדות הבאות:
לפני כשלושה חודשים רכשתי בסכום של 379 שמלה בחנות בב"ש.
נרכשה בכרטיס מתנה שהתשלום עליו היה במזומן.
לאחר שכיבסתי אותה ביד (מאחר והינה עדינה מאוד) הצבע השחור בשרוולים ירד והותיר אחריו כתמים שחורים באזור השרוולים בלבד. מיותר לציין כי לא ניתן ללבוש השימלה שוב לאחר שישנם כתמים מפוזרים על כל השרוולים. פניתי לחנות ומאז החל רומן שנמשך חודש שלם, ועד כה לא התקבלה החלטה לשביעות רצון הצדדים. בכל פעם השמלה נשלחת לשירות לקוחות ומבטיחים לי שיצרו עימי קשר, מדברים איתי ובכל שיחה מסיימים ב-"ניצור עימך קשר בעוד יום-יומיים", מעבר לאכזבתי הרבה משמלה, אני מאוכזבת מהשירות הקלוקל שקיבלתי, בהתנהלות מול החברה כאשר בידי מוצר שנפגם.
על אף עניין מדיניות הקיימת ברשת המתייחסת להחלפות וזיכויים, יש לזכור כי בסופו של עניין מתעסקים עם לקוחות שהינם בני-אדם, וישנם מקרי קיצון כדוגמת מקרה זה, בו רכשתי פריט במחיר מלא לשם הנאה שאיינה חד פעמית מהפריט, ולאחר כביסה הוכח כי איכותה של השימלה ירודה ולא ניתן ללבוש אותה שוב.אלו דברים שיש להתייחס אליהם בראש ובראשונה, מכירות הינו דבר חשוב אולם שירות זאת מילת המפתח להמשך מכירות, סיפור הזוי שכזה יכול להרחיק רבים וטובים לאור איום של חווית עוגמת נפש כפי שחוויתי.
מלבד הדלק שבנסיעות הלוך ושוב לסניף, התיזוזים והאנרגיות שבזבזתי, ההרגשה של זלזול בלקוח הייתה הקשה לי מכל.
אני פונה אליכם בבקשה לתקן מצב מעוות זה, לאפשר לי להחזיר הפריט ולהחליפו באותו הסכום ששולם תמורתו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לאפשר לי להחזיר הפריט ולהחליפו באותו הסכום ששולם תמורתו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|