פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכנס פגום נושא התלונה:
‏שבת ‏24 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
יוני נתניהו 1 אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודשיים רכשתי מכנס שחור מדגם 1628/238/800
כעבור שבועיים הבחנתי בכתמים שנוצרו על המכנס, פניתי לסניף זארה באילת ושם מסרתי להם את המכנס. כמובן שכל העובדים שם מכירים אותי מכיוון שאני לקוחה קבועה שקונה באלפי שקלים בחודש. ציפיתי שמייד ינתן לי זיכוי אך הדבר לא קרה והמכנס נשלח למרכז.
אתמול ניגשתי לחנות על מנת לאסוף את המכתב שנשלח אליי ולהפתעתי קיבלתי מכתב במקום זיכוי שבו נאמר: ''מבדיקת המכנס עלה כי הוא נפגם מגורם חיצוני, ככל הנראה בשל טיפול לקוי ולא עקב בעיה באיכות''...
אני פשוט זעצתי , נעלבתי ואף נפגעתי!!! איך ייתכן שחברה עולמית שמכבדת את עצמה מעזה בכלל לשלוח אליי מכתב כזה???????? אני לקוחה של שנים באילת , בארץ ובכלל בכל מדינה שאני מגיעה אליה, החנות הראשונה שאני מחפשת זה זארה! 2 ילדיי לבושים אך ורק זארה (אני מבצעת רכישות טלפניות, וחברים מביאים אליי את הפריטים). אני פשוט מתביישת הבעבור החברה על יחס כזה! מעולם לא התלוננתי אף שהיה לי כמה פעמים בעיות עם הפריטים שלכם (חולצה שהתקבצה, חצאית שדהתה וכו') מכיוון שזה מכנס חדש יחסית אז החלטתי לפנות אליכם.
אני מאוד מאוד קפדנית לגבי הוראות הכביסה! וכיבסתי בדיוק על פי ההוראות! מה נראה לכם אולי שאשלח לניקוי יבש כל פריט שלכם??????
הרי ברור לי ולכולם שהאיכות לא בדיוק 100% של כל המוצרים! אז מי בדיוק המתיפייף נפש הזה שמעז בכלל לשלוח לי תשובה כזו מזלזלת?????
תתביישו לכם! ורק שיהיה ברור שהעביר את המסר לכל מכריי ואם צריך אפנה גם להכרעות משפטיות!
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על המכנס פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה